یا قاسم ابن الحسن... عمو بگو چه کنم تا به من محل بدهی شـبیه اکبـر خود فرصت عمل بدهی عمو بگو چه کنم تا دلت به دست آید بـرات رزم بـه شیر یل جمل بده

یا قاسم ابن الحسن... عمو بگو چه کنم تا به من محل بدهی شـبیه اکبـر خود فرصت عمل بدهی عمو بگو چه کنم تا دلت به دست آید بـرات رزم بـه شیر یل جمل بده

یا قاسم ابن الحسن... عمو بگو چه کنم تا به من محل بدهی شـبیه اکبـر خود فرصت عمل بدهی عمو بگو چه کنم تا دلت به دست آید بـرات رزم بـه شیر یل جمل بده

یا قاسم ابن الحسن... عمو بگو چه کنم تا به من محل بدهی شـبیه اکبـر خود فرصت عمل بدهی عمو بگو چه کنم تا دلت به دست آید بـرات رزم بـه شیر یل جمل بده

یا قاسم ابن الحسن... عمو بگو چه کنم تا به من محل بدهی شـبیه اکبـر خود فرصت عمل بدهی عمو بگو چه کنم تا دلت به دست آید بـرات رزم بـه شیر یل جمل بده
یا قاسم ابن الحسن... عمو بگو چه کنم تا به من محل بدهی شـبیه اکبـر خود فرصت عمل بدهی عمو بگو چه کنم تا دلت به دست آید بـرات رزم بـه شیر یل جمل بده
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
یا قاسم ابن الحسن... عمو بگو چه کنم تا به من محل بدهی شـبیه اکبـر خود فرصت عمل بدهی عمو بگو چه کنم تا دلت به دست آید بـرات رزم بـه شیر یل جمل بده
یا قاسم ابن الحسن...
عمو بگو چه کنم تا به من محل بدهی
شـبیه اکبـر خود فرصت عمل بدهی


عمو بگو چه کنم تا دلت به دست آید
بـرات رزم بـه شیر یل جمل بدهی


چه می شود که به شاگرد رزم عباست
نظر کنی و به دستان او کتل بدهی


لب ترک ترکم تشنه ی محبت توسـت
چه می شود ز لبت کامی از عسل بدهی


چنان میانه ی این بزم می درخشـم که
به یادگار حسـن کنیه ی زحل بدهی


کجایی ازرق شامی رسیده وقتش که
به همره پسـران دست بـا اجل بدهی


شبیه مثنوی شاعرانه ای شده ام
ولی خوشم که به من رتبه ی غزل بدهی


به زیر سم ستوران تنم لگدمال است
عمـو بیا که نجاتم از این جدل بدهی


شبیه جام عسل قامتم کش آمده است!
به شوق آنکه به من هم کمی بغل بدهی


بیـا، مگر تـو به علم امامتت آقا
بـرای بـردنـم از خـاک راه حل بدهی


بیا ببین همه ی دشت پر شد از بویم
بـرای نجمـه ببـر انـدکی ز گیسویم
 
مصطفی هاشمی نسب

تعداد بازديد : 185
جمعه 09 آبان 1393 ساعت: 11:25
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف