پریشان، مضطرم الحمدالله شکسته شد پرم الحمدالله فقط راه تو را من میشناسم گدای این درم الحمدالله مرا بالاتر از قیمت خریدی تویی شاه کرم الح

پریشان، مضطرم الحمدالله شکسته شد پرم الحمدالله فقط راه تو را من میشناسم گدای این درم الحمدالله مرا بالاتر از قیمت خریدی تویی شاه کرم الح

پریشان، مضطرم الحمدالله شکسته شد پرم الحمدالله فقط راه تو را من میشناسم گدای این درم الحمدالله مرا بالاتر از قیمت خریدی تویی شاه کرم الح

پریشان، مضطرم الحمدالله شکسته شد پرم الحمدالله فقط راه تو را من میشناسم گدای این درم الحمدالله مرا بالاتر از قیمت خریدی تویی شاه کرم الح

پریشان، مضطرم الحمدالله شکسته شد پرم الحمدالله فقط راه تو را من میشناسم گدای این درم الحمدالله مرا بالاتر از قیمت خریدی تویی شاه کرم الح
پریشان، مضطرم الحمدالله شکسته شد پرم الحمدالله فقط راه تو را من میشناسم گدای این درم الحمدالله مرا بالاتر از قیمت خریدی تویی شاه کرم الح
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
پریشان، مضطرم الحمدالله شکسته شد پرم الحمدالله فقط راه تو را من میشناسم گدای این درم الحمدالله مرا بالاتر از قیمت خریدی تویی شاه کرم الح

پریشان، مضطرم الحمدالله

شکسته شد پرم الحمدالله

فقط راه تو را من میشناسم

گدای این درم الحمدالله

مرا بالاتر از قیمت خریدی

تویی شاه کرم الحمدالله

در اینجا چون بمانم ، نذر کرده

برایم مادرم الحمدالله

رسیده ماه تو من زنده هستم

نمیشد باورم الحمدالله

لباس نوکری بر تن نشسته

هنوزم نوکرم الحمدالله

فقط اشکم برای روضه توست

از این چشم ترم الحمدالله

فضای هیئتت چون کربلا شد

نشستم در حرم الحمدالله

همیشه دین تو بر گردن ماست

دعای آخرم الحمدالله

 

جواد قدوسی


تعداد بازديد : 87
یکشنبه 04 آبان 1393 ساعت: 10:33
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف