ما را به نام هیچکس قنبر نگردان یعنی غلام خانه ء دیگر نگردان من از غلامان سیاه کربلایم وقتی به تو رو میزنم رو بر نگردان لطفی که دارد تر

ما را به نام هیچکس قنبر نگردان یعنی غلام خانه ء دیگر نگردان من از غلامان سیاه کربلایم وقتی به تو رو میزنم رو بر نگردان لطفی که دارد تر

ما را به نام هیچکس قنبر نگردان یعنی غلام خانه ء دیگر نگردان من از غلامان سیاه کربلایم وقتی به تو رو میزنم رو بر نگردان لطفی که دارد تر

ما را به نام هیچکس قنبر نگردان یعنی غلام خانه ء دیگر نگردان من از غلامان سیاه کربلایم وقتی به تو رو میزنم رو بر نگردان لطفی که دارد تر

ما را به نام هیچکس قنبر نگردان یعنی غلام خانه ء دیگر نگردان من از غلامان سیاه کربلایم وقتی به تو رو میزنم رو بر نگردان لطفی که دارد تر
ما را به نام هیچکس قنبر نگردان یعنی غلام خانه ء دیگر نگردان من از غلامان سیاه کربلایم وقتی به تو رو میزنم رو بر نگردان لطفی که دارد تر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ما را به نام هیچکس قنبر نگردان یعنی غلام خانه ء دیگر نگردان من از غلامان سیاه کربلایم وقتی به تو رو میزنم رو بر نگردان لطفی که دارد تر

ما را به نام هیچکس قنبر نگردان

 

یعنی غلام خانه ء دیگر نگردان

 

من از غلامان سیاه کربلایم

 

وقتی به تو رو میزنم رو بر نگردان

 

لطفی که دارد تربت تو  زر ندارد

 

این خاک پایی را که دادی زر نگردان

 

حُر پشیمانیم و با تو حرف داریم

 

آقا به جان زینب از ما سر نگردان

 

حیفت نمی آید ز ما گریه نگیری؟

 

وضع بد ما را از این بدتر نگردان

 

ما آمدیم این بار پیش تو بمیریم

 

پس لطف کن ما را به خانه برنگردان

 

من با فرات کربلایت قهر هستم

 

جان رباب با آن لبم را تر نگردان

 

من قول دادم از تو انگشتر نگیرم

 

اصلا مرا مشغول انگشتر نگردان

 

پاشو ببین دور و بر زینب شلوغ است

 

در قتلگه هم روی از خواهر ....

 

شاعر : علی اکبر لطیفیان


تعداد بازديد : 241
سه شنبه 29 مهر 1393 ساعت: 12:55
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف