امام حسین(ع)-مناجات و شهادت تا گریه بر حسین تمنای خلقت است بین من و تمام ملائك رقابت است نزدیك می كند دل ما را به هم حسین این اشك روضه نیست، ك

امام حسین(ع)-مناجات و شهادت تا گریه بر حسین تمنای خلقت است بین من و تمام ملائك رقابت است نزدیك می كند دل ما را به هم حسین این اشك روضه نیست، ك

امام حسین(ع)-مناجات و شهادت تا گریه بر حسین تمنای خلقت است بین من و تمام ملائك رقابت است نزدیك می كند دل ما را به هم حسین این اشك روضه نیست، ك

امام حسین(ع)-مناجات و شهادت تا گریه بر حسین تمنای خلقت است بین من و تمام ملائك رقابت است نزدیك می كند دل ما را به هم حسین این اشك روضه نیست، ك

امام حسین(ع)-مناجات و شهادت تا گریه بر حسین تمنای خلقت است بین من و تمام ملائك رقابت است نزدیك می كند دل ما را به هم حسین این اشك روضه نیست، ك
امام حسین(ع)-مناجات و شهادت تا گریه بر حسین تمنای خلقت است بین من و تمام ملائك رقابت است نزدیك می كند دل ما را به هم حسین این اشك روضه نیست، ك
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امام حسین(ع)-مناجات و شهادت تا گریه بر حسین تمنای خلقت است بین من و تمام ملائك رقابت است نزدیك می كند دل ما را به هم حسین این اشك روضه نیست، ك

امام حسین(ع)-مناجات و شهادت

 

تا گریه بر حسین تمنای خلقت است

بین من و تمام ملائك رقابت است

نزدیك می كند دل ما را به هم حسین

این اشك روضه نیست، كه عقد اخوت است

مقبول اگر شداست نمازی كه خوانده ایم

مهر قبولیش به خدا مهر تربت است

ما از غدیر سینه زن كربلا شدیم

این دست های رو به خدا دست بیعت است

پیدا شدیم هرچه در این راه گم شدیم

یعنی فقط حسین چراغ هدایت است

از دخل آبروی حسین است خرج ما

نوكر برای صاحبش اسباب زحمت است

قران و منبر و دوسه خط روضه ی عطش

ساعات خوب هفته همین چند ساعت است

حالا كه بغض بسته به من راه حرف را

مقتل بخوان كه موقع ذكر مصیبت است

افتاده بود روی زمین زبر دست و پا

شعرم تمام می شود اینجا. روایت است

كه چون تنگ شد بر او میدان"

فتاد از حركت ذوالجناح از جولان

نه ذوالجناح دگر تاب استقامت داشت

نه سیدالشهدا بر جدال طاقت داشت

هوا ز باد مخالف چو قیرگون گردید

عزیز فاطمه از اسب سرنگون گردید

بلند مرتبه شاهی زصدر زین افتاد

اگر غلط نكنم عرش بر زمین افتاد"

 

سعید پاشازاده

 


تعداد بازديد : 275
سه شنبه 29 مهر 1393 ساعت: 12:45
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف