تقدیم به ساحت مقدس آقا امیرالمومنین(ع): روی زیـبای تــو را دیـدم و دیـوانـه شـدم شمع بودم ولی از عشق تو پـروانه شدم مـــن خــراباتی ام و راه

تقدیم به ساحت مقدس آقا امیرالمومنین(ع): روی زیـبای تــو را دیـدم و دیـوانـه شـدم شمع بودم ولی از عشق تو پـروانه شدم مـــن خــراباتی ام و راه

تقدیم به ساحت مقدس آقا امیرالمومنین(ع): روی زیـبای تــو را دیـدم و دیـوانـه شـدم شمع بودم ولی از عشق تو پـروانه شدم مـــن خــراباتی ام و راه

تقدیم به ساحت مقدس آقا امیرالمومنین(ع): روی زیـبای تــو را دیـدم و دیـوانـه شـدم شمع بودم ولی از عشق تو پـروانه شدم مـــن خــراباتی ام و راه

تقدیم به ساحت مقدس آقا امیرالمومنین(ع): روی زیـبای تــو را دیـدم و دیـوانـه شـدم شمع بودم ولی از عشق تو پـروانه شدم مـــن خــراباتی ام و راه
تقدیم به ساحت مقدس آقا امیرالمومنین(ع): روی زیـبای تــو را دیـدم و دیـوانـه شـدم شمع بودم ولی از عشق تو پـروانه شدم مـــن خــراباتی ام و راه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
تقدیم به ساحت مقدس آقا امیرالمومنین(ع): روی زیـبای تــو را دیـدم و دیـوانـه شـدم شمع بودم ولی از عشق تو پـروانه شدم مـــن خــراباتی ام و راه

تقدیم به ساحت مقدس آقا امیرالمومنین(ع):

روی زیـبای تــو  را دیـدم و دیـوانـه شـدم

شمع بودم ولی از عشق تو پـروانه شدم

مـــن خــراباتی ام و راهــی ویـرانه شدم

بــا تــو آمــاده یــک مـستی جانانه شدم

مــن گــرفتار تــوام نــوکر ایـن خانه شدم

ذره ای خــاکم و بـا نــور تو من دانه شدم

کــلب حــیدر شـدم و وارد کــاشانه شدم

بـا علی صاحب این منسب شاهانه شدم

تــو که لیلای منی وصف تو ناگفتنی است

مست تو گشتم و من ساکن میخانه شدم

 

شاعر ؟


تعداد بازديد : 153
یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت: 9:49
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط مجید آقاجانی در تاریخ 1394/05/06 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

مجید آقاجانی

شعر اثر اینجانب میباشد شاعر مجید آقاجانی را ثبت نمایید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف