نکند باز کنی بار خودت از پشتم وا نکن پیش خلائق دگر آقا مشتم عجمی زاده ام و عشق تو در دل دارم من کجا پیرو آتشکده و زرتشتم عشق تو گوهر پر قیمت ا

نکند باز کنی بار خودت از پشتم وا نکن پیش خلائق دگر آقا مشتم عجمی زاده ام و عشق تو در دل دارم من کجا پیرو آتشکده و زرتشتم عشق تو گوهر پر قیمت ا

نکند باز کنی بار خودت از پشتم وا نکن پیش خلائق دگر آقا مشتم عجمی زاده ام و عشق تو در دل دارم من کجا پیرو آتشکده و زرتشتم عشق تو گوهر پر قیمت ا

نکند باز کنی بار خودت از پشتم وا نکن پیش خلائق دگر آقا مشتم عجمی زاده ام و عشق تو در دل دارم من کجا پیرو آتشکده و زرتشتم عشق تو گوهر پر قیمت ا

نکند باز کنی بار خودت از پشتم وا نکن پیش خلائق دگر آقا مشتم عجمی زاده ام و عشق تو در دل دارم من کجا پیرو آتشکده و زرتشتم عشق تو گوهر پر قیمت ا
نکند باز کنی بار خودت از پشتم وا نکن پیش خلائق دگر آقا مشتم عجمی زاده ام و عشق تو در دل دارم من کجا پیرو آتشکده و زرتشتم عشق تو گوهر پر قیمت ا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
نکند باز کنی بار خودت از پشتم وا نکن پیش خلائق دگر آقا مشتم عجمی زاده ام و عشق تو در دل دارم من کجا پیرو آتشکده و زرتشتم عشق تو گوهر پر قیمت ا

نکند باز کنی بار خودت از پشتم

وا نکن پیش خلائق دگر آقا مشتم

عجمی زاده ام و عشق تو در دل دارم

من کجا پیرو آتشکده و زرتشتم

عشق تو گوهر پر قیمت اجداد من است

ارثیه بوده رسیده به من از ده پشتم

زائر کرببلا گفت خداحافظ و من

به تلافی وسط روضه خودم را کشتم

جرم من خاطره های سفر کرببلاست

هست بر روی ضریحت اثر انگشتم

 

شاعر : حسین واعظی


تعداد بازديد : 123
سه شنبه 28 مرداد 1393 ساعت: 10:35
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف