شبا که گریه می کنم به حال زار خودم یواش یواش یادم میره گریه به حال خودم الهی العفو که می گم صدام میره به بالا گریه که آتیش می گیره دلم میره کر

شبا که گریه می کنم به حال زار خودم یواش یواش یادم میره گریه به حال خودم الهی العفو که می گم صدام میره به بالا گریه که آتیش می گیره دلم میره کر

شبا که گریه می کنم به حال زار خودم یواش یواش یادم میره گریه به حال خودم الهی العفو که می گم صدام میره به بالا گریه که آتیش می گیره دلم میره کر

شبا که گریه می کنم به حال زار خودم یواش یواش یادم میره گریه به حال خودم الهی العفو که می گم صدام میره به بالا گریه که آتیش می گیره دلم میره کر

شبا که گریه می کنم به حال زار خودم یواش یواش یادم میره گریه به حال خودم الهی العفو که می گم صدام میره به بالا گریه که آتیش می گیره دلم میره کر
شبا که گریه می کنم به حال زار خودم یواش یواش یادم میره گریه به حال خودم الهی العفو که می گم صدام میره به بالا گریه که آتیش می گیره دلم میره کر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
شبا که گریه می کنم به حال زار خودم یواش یواش یادم میره گریه به حال خودم الهی العفو که می گم صدام میره به بالا گریه که آتیش می گیره دلم میره کر

شبا که گریه می کنم به حال زار خودم

یواش یواش یادم میره گریه به حال خودم

الهی العفو که می گم صدام میره به بالا

گریه که آتیش می گیره دلم میره کربلا

شب جمعه است بی خیال خودمم

خودم اینجا با دلم تو حرمم

من می دونم خدا منو ، به حرمت مادرت

می بخشه تا زار می زنم ،  امشب برای سرت

به جسم پاره پاره ی گل پسرت ، اکبرت

به حنجر بریده از تیر علی اصغرت

شب جمعه است بی خیال خودمم

خودم اینجا با دلم تو حرمم

برا خودم گریه کنم فایده ای نداره

می خواهم که فریاد بزنم برای شیر خواره

به دستای روی زمین به مشک پاره پاره

به اون غریب بی کفن که پیرهنم نداره

بالا بلند بابا گیسو کمند بابا


تعداد بازديد : 65
دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت: 23:26
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف