گفتم علی همه دل و جانم صفا گرفت روحم به عرش پر زد و قلبم جلا گرفت گفتم علی و کاتب روح القدس شدم گفتم علی و شعر من اینگونه پا گرفت دست نیاز

گفتم علی همه دل و جانم صفا گرفت روحم به عرش پر زد و قلبم جلا گرفت گفتم علی و کاتب روح القدس شدم گفتم علی و شعر من اینگونه پا گرفت دست نیاز

گفتم علی همه دل و جانم صفا گرفت روحم به عرش پر زد و قلبم جلا گرفت گفتم علی و کاتب روح القدس شدم گفتم علی و شعر من اینگونه پا گرفت دست نیاز

گفتم علی همه دل و جانم صفا گرفت روحم به عرش پر زد و قلبم جلا گرفت گفتم علی و کاتب روح القدس شدم گفتم علی و شعر من اینگونه پا گرفت دست نیاز

گفتم علی همه دل و جانم صفا گرفت روحم به عرش پر زد و قلبم جلا گرفت گفتم علی و کاتب روح القدس شدم گفتم علی و شعر من اینگونه پا گرفت دست نیاز
گفتم علی همه دل و جانم صفا گرفت روحم به عرش پر زد و قلبم جلا گرفت گفتم علی و کاتب روح القدس شدم گفتم علی و شعر من اینگونه پا گرفت دست نیاز
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
گفتم علی همه دل و جانم صفا گرفت روحم به عرش پر زد و قلبم جلا گرفت گفتم علی و کاتب روح القدس شدم گفتم علی و شعر من اینگونه پا گرفت دست نیاز

گفتم علی همه دل و جانم صفا گرفت

روحم به عرش پر زد و قلبم جلا گرفت

 

گفتم علی و کاتب روح القدس شدم

گفتم علی و شعر من اینگونه پا گرفت

 

دست نیاز می زند عالم به دامنش

هرکس که دامن علی مرتضی گرفت

 

مولا که جای خود دل غافل بیا ببین

کز خاک پای قنبرش عیسی شفا گرفت

 

موسی اگر کلیم شد از لطف مرتضاست

وقتی که گفت به حق علی آن دعا گرفت

 

ای رونق جنان ز نسیم حریم تو

از صحن با صفای تو جنت صفا گرفت

 

روی زمین اگر که بهشت خدا بود

بالله قسم که آن حرم مرتضی بود

 

جز تو چه کس وصی و وزیر پیمبر است

جز تو چه کس کننده آن درب خیبر است

 

جز تو که هست علم الهی به سینه ات

کی مدعی قول سلونی به منبر است

 

چوب اژدها نمودن واحیای مردگان

اینها تمام کار غلام تو قنبر است

 

من بر امام خویییش خیانت نمی کنم

هرکس که شد محب تو با من برادز است

 

آن لحظه ای که شیعه تو می کند گناه

از سالها عبادت خصم تو بهتر است

 

خصم علی عبادت بیهوده می کنی

زیرا بهشت جای محبین حیدر است

 

چون اختیار را به ولی می دهد خدا

فردا بهشت را به علی می دهد خدا

 

پايگاه رضيع الحسين(عليه السلام)


تعداد بازديد : 115
شنبه 28 تیر 1393 ساعت: 4:04
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف