در بارگاه قدس مرا نیست منزلت بویی نبرده ام ز بزرگان معرفت بخشنده ای و بنده ی شرمنده ات منم بین منو تو نیست خدایا مشابهت من مدتی است بندگی ات

در بارگاه قدس مرا نیست منزلت بویی نبرده ام ز بزرگان معرفت بخشنده ای و بنده ی شرمنده ات منم بین منو تو نیست خدایا مشابهت من مدتی است بندگی ات

در بارگاه قدس مرا نیست منزلت بویی نبرده ام ز بزرگان معرفت بخشنده ای و بنده ی شرمنده ات منم بین منو تو نیست خدایا مشابهت من مدتی است بندگی ات

در بارگاه قدس مرا نیست منزلت بویی نبرده ام ز بزرگان معرفت بخشنده ای و بنده ی شرمنده ات منم بین منو تو نیست خدایا مشابهت من مدتی است بندگی ات

در بارگاه قدس مرا نیست منزلت بویی نبرده ام ز بزرگان معرفت بخشنده ای و بنده ی شرمنده ات منم بین منو تو نیست خدایا مشابهت من مدتی است بندگی ات
در بارگاه قدس مرا نیست منزلت بویی نبرده ام ز بزرگان معرفت بخشنده ای و بنده ی شرمنده ات منم بین منو تو نیست خدایا مشابهت من مدتی است بندگی ات
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
در بارگاه قدس مرا نیست منزلت بویی نبرده ام ز بزرگان معرفت بخشنده ای و بنده ی شرمنده ات منم بین منو تو نیست خدایا مشابهت من مدتی است بندگی ات

در بارگاه قدس مرا نیست منزلت

بویی نبرده ام ز بزرگان معرفت

بخشنده ای و بنده ی شرمنده ات منم

بین منو تو نیست خدایا مشابهت

من مدتی است بندگی ات را نکرده ام

عبد خودش نوشته مرا نفس بد صفت

از زهر هر گناه دلم مرد و زنده شد

من را به نار می برد این نفس عاقبت

خیلی گناه می کنم و توبه می کنم

این توبه های گرگ ندارد ولی صحت

قبل از عذاب کار مرا حل و فصل کن

اینجا بگیر گوش مرا جای آخرت

من قصد کرده ام نروم سمت معصیت

می خواهد این مسیر تلاش و مقاومت

چندیست کفش جفت کن بزم هیئتم

دارم من از تمام مقامات این سِمُت

آب و هوای شهر نجف مرحم من است..

بالی گشوده ایم برای مهاجرت

شاعر: محمد كاظمي نيا


تعداد بازديد : 73
دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت: 10:24
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف