حضرت زهرا(س)-شهادت بی تو انیس گریه ی من قلب چاه شد كارم فغان و ناله و اندوه و آه شد رفتی و رفت با تو پناهی كه داشتم یا فاطمه بدون تو عشقم تباه

حضرت زهرا(س)-شهادت بی تو انیس گریه ی من قلب چاه شد كارم فغان و ناله و اندوه و آه شد رفتی و رفت با تو پناهی كه داشتم یا فاطمه بدون تو عشقم تباه

حضرت زهرا(س)-شهادت بی تو انیس گریه ی من قلب چاه شد كارم فغان و ناله و اندوه و آه شد رفتی و رفت با تو پناهی كه داشتم یا فاطمه بدون تو عشقم تباه

حضرت زهرا(س)-شهادت بی تو انیس گریه ی من قلب چاه شد كارم فغان و ناله و اندوه و آه شد رفتی و رفت با تو پناهی كه داشتم یا فاطمه بدون تو عشقم تباه

حضرت زهرا(س)-شهادت بی تو انیس گریه ی من قلب چاه شد كارم فغان و ناله و اندوه و آه شد رفتی و رفت با تو پناهی كه داشتم یا فاطمه بدون تو عشقم تباه
حضرت زهرا(س)-شهادت بی تو انیس گریه ی من قلب چاه شد كارم فغان و ناله و اندوه و آه شد رفتی و رفت با تو پناهی كه داشتم یا فاطمه بدون تو عشقم تباه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حضرت زهرا(س)-شهادت بی تو انیس گریه ی من قلب چاه شد كارم فغان و ناله و اندوه و آه شد رفتی و رفت با تو پناهی كه داشتم یا فاطمه بدون تو عشقم تباه

حضرت زهرا(س)-شهادت

 

بی تو انیس گریه ی من قلب چاه شد

كارم فغان و ناله و اندوه و آه شد

رفتی و رفت با تو پناهی كه داشتم

یا فاطمه بدون تو عشقم تباه شد

بعد از تو ای سپاه علی بین كوچه ها...

حیدر میان شهر بدون سپاه شد

روی سرم تمامی دنیا خراب گشت...

وقتی كه قامت تو هلالی چو ماه شد

(حد می زدند جسم تو را تازیانه ها)...

از آن زمان كه پیروی از من گناه شد

آن شب كه جامه و كفن تو سفید شد...

گویا تمام زندگی من سیاه شد

زهرا دعا نما به تو ملحق شوم دگر

آخر پس از تو شیر خدا بی پناه شد

***

 


تعداد بازديد : 81
سه شنبه 05 فروردین 1393 ساعت: 17:23
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف