”شبهای جمعه” ”فاطمه” ایوان ”کربلا” .... با اشک مادرانه تورا میزند صدا.... ای کشته ی فتاده به هامون، حسین من.... بر توکفن نبوده مگر غیر بوریا؟؟؟

”شبهای جمعه” ”فاطمه” ایوان ”کربلا” .... با اشک مادرانه تورا میزند صدا.... ای کشته ی فتاده به هامون، حسین من.... بر توکفن نبوده مگر غیر بوریا؟؟؟

”شبهای جمعه” ”فاطمه” ایوان ”کربلا” .... با اشک مادرانه تورا میزند صدا.... ای کشته ی فتاده به هامون، حسین من.... بر توکفن نبوده مگر غیر بوریا؟؟؟

”شبهای جمعه” ”فاطمه” ایوان ”کربلا” .... با اشک مادرانه تورا میزند صدا.... ای کشته ی فتاده به هامون، حسین من.... بر توکفن نبوده مگر غیر بوریا؟؟؟

”شبهای جمعه” ”فاطمه” ایوان ”کربلا” .... با اشک مادرانه تورا میزند صدا.... ای کشته ی فتاده به هامون، حسین من.... بر توکفن نبوده مگر غیر بوریا؟؟؟
”شبهای جمعه” ”فاطمه” ایوان ”کربلا” .... با اشک مادرانه تورا میزند صدا.... ای کشته ی فتاده به هامون، حسین من.... بر توکفن نبوده مگر غیر بوریا؟؟؟
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
”شبهای جمعه” ”فاطمه” ایوان ”کربلا” .... با اشک مادرانه تورا میزند صدا.... ای کشته ی فتاده به هامون، حسین من.... بر توکفن نبوده مگر غیر بوریا؟؟؟

”شبهای جمعه” ”فاطمه” ایوان ”کربلا” ....
با اشک مادرانه تورا میزند صدا....
ای کشته ی فتاده به هامون، حسین من....
بر توکفن نبوده مگر غیر بوریا؟؟؟؟.

 

داردهوای"کرب وبلا"،میبرد مرا*
بالاتر از بهشت خدا میبرد مرا...
"شبهای جمعه" "فاطمه" تا ناله میکند....
گویا به پای راس جدا میبرد مرا....

 

"شب جمعه" حرم یار؛ تماشا دارد
فاطمه آمده گودال؛خدا رحم کند

 

این دو سه قطره ی اشکی که فدایت کردم...
سببی شد که ”شب جمعه” صدایت کردم....
”مادرت” آمده با چادر خاکی به حرم....
که چنین من هوس ”کرب و بلایت” کردم....

 

 

امشب به وسعت حرمت آسمانی ام...
با هر نفس؛ برای تو در روضه خوانی ام....
با دعوتی که ”فاطمه” کرده زچشم من....
”شبهای جمعه”؛؛ ”کرب وبلا” میهمانی ام....

 

”کربلا” این ”شب جمعه” چه پریشان مانده....
درغم ”مادر ارباب” چه گریان مانده...
بی سبب نیست که این هفته هوا دلگیراست....
حرمی در تب مهمانی باران مانده....

 

شاعر : اصغر اعرابی


تعداد بازديد : 3307
دوشنبه 05 خرداد 1393 ساعت: 8:17
نویسنده:
نظرات(2)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط سید علیرضا آرموتی در تاریخ 1394/11/16 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

سید علیرضا آرموتی

سلام این شعر و برای پیج اختصاصی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در اینستاگرام، کپی کردم راضی باشید چند تا صلوات میفرستم براتون. یا علی


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف