جانم علی... یاعلی گفتیم و دلهامان بهاری می شود یکصد و ده بار این دل آبیاری می شود چشمه های نور از چشم تو جاری شد علی زخم دل باتیرعشقت باز کاری

جانم علی... یاعلی گفتیم و دلهامان بهاری می شود یکصد و ده بار این دل آبیاری می شود چشمه های نور از چشم تو جاری شد علی زخم دل باتیرعشقت باز کاری

جانم علی... یاعلی گفتیم و دلهامان بهاری می شود یکصد و ده بار این دل آبیاری می شود چشمه های نور از چشم تو جاری شد علی زخم دل باتیرعشقت باز کاری

جانم علی... یاعلی گفتیم و دلهامان بهاری می شود یکصد و ده بار این دل آبیاری می شود چشمه های نور از چشم تو جاری شد علی زخم دل باتیرعشقت باز کاری

جانم علی... یاعلی گفتیم و دلهامان بهاری می شود یکصد و ده بار این دل آبیاری می شود چشمه های نور از چشم تو جاری شد علی زخم دل باتیرعشقت باز کاری
جانم علی... یاعلی گفتیم و دلهامان بهاری می شود یکصد و ده بار این دل آبیاری می شود چشمه های نور از چشم تو جاری شد علی زخم دل باتیرعشقت باز کاری
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
جانم علی... یاعلی گفتیم و دلهامان بهاری می شود یکصد و ده بار این دل آبیاری می شود چشمه های نور از چشم تو جاری شد علی زخم دل باتیرعشقت باز کاری

جانم علی...

یاعلی گفتیم و دلهامان بهاری می شود

یکصد و ده بار این دل آبیاری می شود


چشمه های نور از چشم تو جاری شد علی

زخم دل باتیرعشقت باز کاری شد علی


آه ! می روید فقط در این غریبستان تو

من شفا میگیرم از خرمای نخلستان تو


حضرت بارانی ای مولا به فریادم برس

قطره ی ناچیزم ای دریا به فریادم برس


باز امشب من همان چیزی که می خواهی شدم

« اشهد و انّ علیاً حجت الله » ی شدم


بر لبم دارم طنین از « قل هو الله احد »

روی قلبم حک نمودم یاعلی مولا مدد


رنگ و بوی صوفیان در خود ندارم من ولی

یکصد و ده بار بر قلبم نوشتم یا علی

 

مجیــــد قاسمـــی


تعداد بازديد : 253
شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت: 19:25
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف