امام جواد(ع)-مدح بی نـوایم من نـوایم می دهی؟ تشنـه ام آب بقـایم می دهی؟ من مریضم تو شفایم می دهی؟ می کنی دل های غمگین را تو شاد یا جواد و یا ج

امام جواد(ع)-مدح بی نـوایم من نـوایم می دهی؟ تشنـه ام آب بقـایم می دهی؟ من مریضم تو شفایم می دهی؟ می کنی دل های غمگین را تو شاد یا جواد و یا ج

امام جواد(ع)-مدح بی نـوایم من نـوایم می دهی؟ تشنـه ام آب بقـایم می دهی؟ من مریضم تو شفایم می دهی؟ می کنی دل های غمگین را تو شاد یا جواد و یا ج

امام جواد(ع)-مدح بی نـوایم من نـوایم می دهی؟ تشنـه ام آب بقـایم می دهی؟ من مریضم تو شفایم می دهی؟ می کنی دل های غمگین را تو شاد یا جواد و یا ج

امام جواد(ع)-مدح بی نـوایم من نـوایم می دهی؟ تشنـه ام آب بقـایم می دهی؟ من مریضم تو شفایم می دهی؟ می کنی دل های غمگین را تو شاد یا جواد و یا ج
امام جواد(ع)-مدح بی نـوایم من نـوایم می دهی؟ تشنـه ام آب بقـایم می دهی؟ من مریضم تو شفایم می دهی؟ می کنی دل های غمگین را تو شاد یا جواد و یا ج
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امام جواد(ع)-مدح بی نـوایم من نـوایم می دهی؟ تشنـه ام آب بقـایم می دهی؟ من مریضم تو شفایم می دهی؟ می کنی دل های غمگین را تو شاد یا جواد و یا ج

امام جواد(ع)-مدح

 

بی نـوایم من نـوایم می دهی؟

تشنـه ام آب بقـایم می دهی؟

من مریضم تو شفایم می دهی؟

می کنی دل های غمگین را تو شاد

یا جواد و یا جواد و یا جواد

تا دلم تنگ حریمت می شود

عاشق خُلق رحیمت می شود

سائل دست کریمت می شود

من مریضم تو مرا هستی مراد

یا جواد و یا جواد و یا جواد

ای مرا تو چشمـۀ خیــر کثیر

من فقیرم تو کریمی بی نظیر

دست این افتاده از پا را بگیر

کز ازل بر درگه تو سر نهاد

یا جواد و یا جواد و یا جواد

مرهمی بر جـان بیمـارم بده

شمعی از بهر شب تارم بده

بـرگــۀ آزادی از نـارم بده

تو شفیـع ما سوائی در معـاد

یا جواد و یا جواد و یا جواد

 

 


تعداد بازديد : 129
جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت: 12:10
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف