میان گوش دلم نغمه های تو مانده ببین به چشم ترم کربلای تو مانده به سوی زینب آواره هم نگاهی کن بریده از همه جا در هوای تو مانده بگو چگونه نجاتت

میان گوش دلم نغمه های تو مانده ببین به چشم ترم کربلای تو مانده به سوی زینب آواره هم نگاهی کن بریده از همه جا در هوای تو مانده بگو چگونه نجاتت

میان گوش دلم نغمه های تو مانده ببین به چشم ترم کربلای تو مانده به سوی زینب آواره هم نگاهی کن بریده از همه جا در هوای تو مانده بگو چگونه نجاتت

میان گوش دلم نغمه های تو مانده ببین به چشم ترم کربلای تو مانده به سوی زینب آواره هم نگاهی کن بریده از همه جا در هوای تو مانده بگو چگونه نجاتت

میان گوش دلم نغمه های تو مانده ببین به چشم ترم کربلای تو مانده به سوی زینب آواره هم نگاهی کن بریده از همه جا در هوای تو مانده بگو چگونه نجاتت
میان گوش دلم نغمه های تو مانده ببین به چشم ترم کربلای تو مانده به سوی زینب آواره هم نگاهی کن بریده از همه جا در هوای تو مانده بگو چگونه نجاتت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
میان گوش دلم نغمه های تو مانده ببین به چشم ترم کربلای تو مانده به سوی زینب آواره هم نگاهی کن بریده از همه جا در هوای تو مانده بگو چگونه نجاتت

میان گوش دلم نغمه های تو مانده

ببین به چشم ترم کربلای تو مانده

به سوی زینب آواره هم نگاهی کن

بریده از همه جا در هوای تو مانده

بگو چگونه نجاتت دهم عزیز دلم

نگو به من که غم و گریه های تو مانده

ربوده هر که رسیده ز تکه های تنت

نگاه من به تن جا به جای تو مانده

زمان کم است و کفن هم برای تو قحط است

فقط برای تنت بوریای تو مانده

تو میروی و نگاه همه شده خیره

نگو اسارت فردا برای تو مانده

مرا به زور کتک از میان مقتل برد

ولی دلم به کناری به پای تو مانده

ببین چگونه شهادت نصیب شاهی شد

میان آن همه بلوا خدای تو مانده

شاعر: جواد قدوسي

 


تعداد بازديد : 95
شنبه 23 فروردین 1393 ساعت: 20:48
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف