حضرت زهرا(س)-بستر شهادت فاطمه، فاطمه ی دوره ی پیغمبر نیست یا نه!، این فاطمه آن فاطمه ی حیدر نیست چه سوالی ست که میپرسی علی جان خوبی؟! من کجا خ

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت فاطمه، فاطمه ی دوره ی پیغمبر نیست یا نه!، این فاطمه آن فاطمه ی حیدر نیست چه سوالی ست که میپرسی علی جان خوبی؟! من کجا خ

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت فاطمه، فاطمه ی دوره ی پیغمبر نیست یا نه!، این فاطمه آن فاطمه ی حیدر نیست چه سوالی ست که میپرسی علی جان خوبی؟! من کجا خ

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت فاطمه، فاطمه ی دوره ی پیغمبر نیست یا نه!، این فاطمه آن فاطمه ی حیدر نیست چه سوالی ست که میپرسی علی جان خوبی؟! من کجا خ

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت فاطمه، فاطمه ی دوره ی پیغمبر نیست یا نه!، این فاطمه آن فاطمه ی حیدر نیست چه سوالی ست که میپرسی علی جان خوبی؟! من کجا خ
حضرت زهرا(س)-بستر شهادت فاطمه، فاطمه ی دوره ی پیغمبر نیست یا نه!، این فاطمه آن فاطمه ی حیدر نیست چه سوالی ست که میپرسی علی جان خوبی؟! من کجا خ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حضرت زهرا(س)-بستر شهادت فاطمه، فاطمه ی دوره ی پیغمبر نیست یا نه!، این فاطمه آن فاطمه ی حیدر نیست چه سوالی ست که میپرسی علی جان خوبی؟! من کجا خ

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت

 

فاطمه، فاطمه ی دوره ی پیغمبر نیست

یا نه!، این فاطمه آن فاطمه ی حیدر نیست

چه سوالی ست که میپرسی علی جان خوبی؟!

من کجا خوبم اگر حال شما بهتر نیست

غیر از این دردِ حجابی که گرفتی از من

بستری بودنت آنقدر عذاب آور نیست

فضّه تا گفت بیایید غذا آماده ست

زینبت گفت نمی آیم اگر مادر نیست

گریه آور شده این آمد و رفتی که مراست

وای از این خانه که دارای در دیگر نیست

 


تعداد بازديد : 91
چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت: 7:55
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف