ولدي علي... تا جگر ِ من به سوز و آه نيفتد بَهر ِ علاجم كسي به راه نيفتد با گُنَهَم چاه درست كردم و گفتم يوسفِ من در تهِ اين چاه نيفتد ****** خَل

ولدي علي... تا جگر ِ من به سوز و آه نيفتد بَهر ِ علاجم كسي به راه نيفتد با گُنَهَم چاه درست كردم و گفتم يوسفِ من در تهِ اين چاه نيفتد ****** خَل

ولدي علي... تا جگر ِ من به سوز و آه نيفتد بَهر ِ علاجم كسي به راه نيفتد با گُنَهَم چاه درست كردم و گفتم يوسفِ من در تهِ اين چاه نيفتد ****** خَل

ولدي علي... تا جگر ِ من به سوز و آه نيفتد بَهر ِ علاجم كسي به راه نيفتد با گُنَهَم چاه درست كردم و گفتم يوسفِ من در تهِ اين چاه نيفتد ****** خَل

ولدي علي... تا جگر ِ من به سوز و آه نيفتد بَهر ِ علاجم كسي به راه نيفتد با گُنَهَم چاه درست كردم و گفتم يوسفِ من در تهِ اين چاه نيفتد ****** خَل
ولدي علي... تا جگر ِ من به سوز و آه نيفتد بَهر ِ علاجم كسي به راه نيفتد با گُنَهَم چاه درست كردم و گفتم يوسفِ من در تهِ اين چاه نيفتد ****** خَل
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ولدي علي... تا جگر ِ من به سوز و آه نيفتد بَهر ِ علاجم كسي به راه نيفتد با گُنَهَم چاه درست كردم و گفتم يوسفِ من در تهِ اين چاه نيفتد ****** خَل

ولدي علي...

 تا جگر ِ من به سوز و آه نيفتد

بَهر ِ علاجم كسي به راه نيفتد

با گُنَهَم چاه درست كردم و گفتم

يوسفِ من در تهِ اين چاه نيفتد

 ******

خَلقاً و خُلقاً شبيهِ ذاتِ رسولي

كوفه محال است به اشتباه نيفتد

 آه عقاب ِ علي مراقب ِ او باش

راكب ِ تو در دلِ سپاه نيفتد

 حداقل كاش علي اكبر ِ ليلا

رويِ زمين پيش ِ چشم ِ شاه نيفتد

زود بلند شو پسر ِ ارشدِ بابا

تا به رويِ عمه ات نگاه نيفتد

زود بلند شو كه اِبن سعد نخندد

 

بر پدر ِ تو از اين به بعد نخندد...


تعداد بازديد : 127
جمعه 02 اسفند 1392 ساعت: 23:36
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف