يا حسين... قامتت مصداق قامت را کفایت می کند ناله هایت یک قیامت را کفایت می کند خواهرم شبها کمی با دختران من بخند غصه ی من روزهایت را کفایت می

يا حسين... قامتت مصداق قامت را کفایت می کند ناله هایت یک قیامت را کفایت می کند خواهرم شبها کمی با دختران من بخند غصه ی من روزهایت را کفایت می

يا حسين... قامتت مصداق قامت را کفایت می کند ناله هایت یک قیامت را کفایت می کند خواهرم شبها کمی با دختران من بخند غصه ی من روزهایت را کفایت می

يا حسين... قامتت مصداق قامت را کفایت می کند ناله هایت یک قیامت را کفایت می کند خواهرم شبها کمی با دختران من بخند غصه ی من روزهایت را کفایت می

يا حسين... قامتت مصداق قامت را کفایت می کند ناله هایت یک قیامت را کفایت می کند خواهرم شبها کمی با دختران من بخند غصه ی من روزهایت را کفایت می
يا حسين... قامتت مصداق قامت را کفایت می کند ناله هایت یک قیامت را کفایت می کند خواهرم شبها کمی با دختران من بخند غصه ی من روزهایت را کفایت می
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
يا حسين... قامتت مصداق قامت را کفایت می کند ناله هایت یک قیامت را کفایت می کند خواهرم شبها کمی با دختران من بخند غصه ی من روزهایت را کفایت می
يا حسين...

قامتت مصداق قامت را کفایت می کند


ناله هایت یک قیامت را کفایت می کند

خواهرم شبها کمی با دختران من بخند

غصه ی من روزهایت را کفایت می کند

گرچه در گودال سر  را میبرند و می برند

حنجر من بوسه هایت را کفایت می کند

لحظه پاکوب اسبان استراحت کن کمی

پیکر من چند ساعت را کفایت می کند

خیمه ها امن ست خواهر جان که پیشانی من

سنگهای این جماعت را کفایت می کند

در نیاور گوشوار از گوش طفلان خواهرم

جامه ی من جشن غارت را کفایت می کند

گرمی دست رقیه با تمام کوچکیش

سوز شبهای اسارت را کفایت می کند

حسين زحمتكش


تعداد بازديد : 319
یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت: 9:04
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف