یا حسین بن علی (ع) کوزه ی دل را پر از ، اشک بصر کن حسین با من بی دل شبی را تو سحر کن حسین لحظه ی رفتن به سمت حرم خواهرت ... خیل گدایان خویش را تو خ

یا حسین بن علی (ع) کوزه ی دل را پر از ، اشک بصر کن حسین با من بی دل شبی را تو سحر کن حسین لحظه ی رفتن به سمت حرم خواهرت ... خیل گدایان خویش را تو خ

یا حسین بن علی (ع) کوزه ی دل را پر از ، اشک بصر کن حسین با من بی دل شبی را تو سحر کن حسین لحظه ی رفتن به سمت حرم خواهرت ... خیل گدایان خویش را تو خ

یا حسین بن علی (ع) کوزه ی دل را پر از ، اشک بصر کن حسین با من بی دل شبی را تو سحر کن حسین لحظه ی رفتن به سمت حرم خواهرت ... خیل گدایان خویش را تو خ

یا حسین بن علی (ع) کوزه ی دل را پر از ، اشک بصر کن حسین با من بی دل شبی را تو سحر کن حسین لحظه ی رفتن به سمت حرم خواهرت ... خیل گدایان خویش را تو خ
یا حسین بن علی (ع) کوزه ی دل را پر از ، اشک بصر کن حسین با من بی دل شبی را تو سحر کن حسین لحظه ی رفتن به سمت حرم خواهرت ... خیل گدایان خویش را تو خ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
یا حسین بن علی (ع) کوزه ی دل را پر از ، اشک بصر کن حسین با من بی دل شبی را تو سحر کن حسین لحظه ی رفتن به سمت حرم خواهرت ... خیل گدایان خویش را تو خ

یا حسین بن علی (ع)

کوزه ی دل را پر از ، اشک بصر کن حسین

با من بی دل شبی را تو سحر کن حسین

لحظه ی رفتن به سمت حرم خواهرت ...

خیل گدایان خویش را تو خبر کن حسین

غمزده ام از غم پر غم روز غمت ....

ثانیه ای با من غمزده سر کن حسین

گر ضرری دارد این همدمی و همدلی

عیب ندارد بیا باز ضرر کن حسین

این جگرم از غم و داغ تو صد پاره شد

این جگر پاره را غرق شرر کن حسین

اُنظر ِالَینا غریب  اُنظر ِالَینا شهید

اُنظر الینا قتیل ... آه ... نظر کن حسین

 

سروده جعفر ابوالفتحی


تعداد بازديد : 123
دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 9:07
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف