بر باد داده عاشقي خاكسترم را وقتي تو را ديدم زدم قيدِ سرم را ايل و تبارم كشته ي ايل و تبارت نذر ِ تو كردم والدين و همسرم را با بُردنِ نام ِ ت

بر باد داده عاشقي خاكسترم را وقتي تو را ديدم زدم قيدِ سرم را ايل و تبارم كشته ي ايل و تبارت نذر ِ تو كردم والدين و همسرم را با بُردنِ نام ِ ت

بر باد داده عاشقي خاكسترم را وقتي تو را ديدم زدم قيدِ سرم را ايل و تبارم كشته ي ايل و تبارت نذر ِ تو كردم والدين و همسرم را با بُردنِ نام ِ ت

بر باد داده عاشقي خاكسترم را وقتي تو را ديدم زدم قيدِ سرم را ايل و تبارم كشته ي ايل و تبارت نذر ِ تو كردم والدين و همسرم را با بُردنِ نام ِ ت

بر باد داده عاشقي خاكسترم را وقتي تو را ديدم زدم قيدِ سرم را ايل و تبارم كشته ي ايل و تبارت نذر ِ تو كردم والدين و همسرم را با بُردنِ نام ِ ت
بر باد داده عاشقي خاكسترم را وقتي تو را ديدم زدم قيدِ سرم را ايل و تبارم كشته ي ايل و تبارت نذر ِ تو كردم والدين و همسرم را با بُردنِ نام ِ ت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
بر باد داده عاشقي خاكسترم را وقتي تو را ديدم زدم قيدِ سرم را ايل و تبارم كشته ي ايل و تبارت نذر ِ تو كردم والدين و همسرم را با بُردنِ نام ِ ت

بر باد داده عاشقي خاكسترم را

وقتي تو را ديدم زدم قيدِ سرم را

 ايل و تبارم كشته ي ايل و تبارت

نذر ِ تو كردم والدين و همسرم را

 با بُردنِ نام ِ تو من معراج رفتم

فطرس شدم دادي به من بال و پرم را

 بايد براي عاشقي تَركِ قرن كرد

من آمدم اينجا ببينم دلبرم را

كويِ تو را جارو زدم با اشك و مژگان

از من نگير اين ديده يِ رُفتگرم را

گريه نشانِ قلبِ پاك و صاف باشد

از دست دادم مدتي چشم ِ ترم را

 غار ِ حرا يعني همان گوشه نشيني

بايد كمي خلوت كنم دور و برم را

***

پرسيد كه مُزد ِ رسالت را چه خواهي؟

گفتي نگه دار احترام ِ دخترم را

 گفتي كه اين خانه همان عرش برين است

گفتي فقط حيدر اميرالمؤمنين است...

رضا قربانی


تعداد بازديد : 186
یکشنبه 06 بهمن 1392 ساعت: 8:24
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف