ظلمت کده ام،دور ز نورم نکنید با چشم بدون اشک،کورم نکنید از هر چه جدام می کنید عیبی نیست من هیئتی ام،ز گریه دورم نکنید شاعر : محمد کاظم نیا

ظلمت کده ام،دور ز نورم نکنید با چشم بدون اشک،کورم نکنید از هر چه جدام می کنید عیبی نیست من هیئتی ام،ز گریه دورم نکنید شاعر : محمد کاظم نیا

ظلمت کده ام،دور ز نورم نکنید با چشم بدون اشک،کورم نکنید از هر چه جدام می کنید عیبی نیست من هیئتی ام،ز گریه دورم نکنید شاعر : محمد کاظم نیا

ظلمت کده ام،دور ز نورم نکنید با چشم بدون اشک،کورم نکنید از هر چه جدام می کنید عیبی نیست من هیئتی ام،ز گریه دورم نکنید شاعر : محمد کاظم نیا

ظلمت کده ام،دور ز نورم نکنید با چشم بدون اشک،کورم نکنید از هر چه جدام می کنید عیبی نیست من هیئتی ام،ز گریه دورم نکنید شاعر : محمد کاظم نیا
ظلمت کده ام،دور ز نورم نکنید با چشم بدون اشک،کورم نکنید از هر چه جدام می کنید عیبی نیست من هیئتی ام،ز گریه دورم نکنید شاعر : محمد کاظم نیا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ظلمت کده ام،دور ز نورم نکنید با چشم بدون اشک،کورم نکنید از هر چه جدام می کنید عیبی نیست من هیئتی ام،ز گریه دورم نکنید شاعر : محمد کاظم نیا
ظلمت کده ام،دور ز نورم نکنید

با چشم بدون اشک،کورم نکنید

از هر چه جدام می کنید عیبی نیست

من هیئتی ام،ز گریه دورم نکنید

شاعر : محمد کاظم نیا

 


تعداد بازديد : 101
پنجشنبه 28 آذر 1392 ساعت: 6:11
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف