شبیه مهر و تسبیحی که بر سجاده می افتد غم چشمان تو دارد به روی باده می افتد دو چشمم مات این راهد است شاید زود برگردی ز هجرت اشکهای من به روس جا

شبیه مهر و تسبیحی که بر سجاده می افتد غم چشمان تو دارد به روی باده می افتد دو چشمم مات این راهد است شاید زود برگردی ز هجرت اشکهای من به روس جا

شبیه مهر و تسبیحی که بر سجاده می افتد غم چشمان تو دارد به روی باده می افتد دو چشمم مات این راهد است شاید زود برگردی ز هجرت اشکهای من به روس جا

شبیه مهر و تسبیحی که بر سجاده می افتد غم چشمان تو دارد به روی باده می افتد دو چشمم مات این راهد است شاید زود برگردی ز هجرت اشکهای من به روس جا

شبیه مهر و تسبیحی که بر سجاده می افتد غم چشمان تو دارد به روی باده می افتد دو چشمم مات این راهد است شاید زود برگردی ز هجرت اشکهای من به روس جا
شبیه مهر و تسبیحی که بر سجاده می افتد غم چشمان تو دارد به روی باده می افتد دو چشمم مات این راهد است شاید زود برگردی ز هجرت اشکهای من به روس جا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
شبیه مهر و تسبیحی که بر سجاده می افتد غم چشمان تو دارد به روی باده می افتد دو چشمم مات این راهد است شاید زود برگردی ز هجرت اشکهای من به روس جا

شبیه مهر و تسبیحی که بر سجاده می افتد

غم چشمان تو دارد به روی باده می افتد

دو چشمم مات این راهد است شاید زود برگردی

ز هجرت اشکهای من به روس جاده می افتد

یقینا لحظه ی مرگ عمو می آید آن لحظه

که پیش چشمهای او برادر زاده می افتد

دلیل بر زمین افتادنت جان عمو ساددست

کسی که پهلویش را دست نیزه داد می افتد

یتیمی درد سر دارد نشان غربتش اینست

که بر روی سرت یک لشگر آماده می افتد

تنی که بی زره باشد بیفتد گر بروی خاک

هلال سم مرکب ها به رویش ساده می افتد

غمت آنقدر سنگین بود عمه زینبت افتاد 

شبیه مهر و تسبیحی که بر سجاده می افتد

 

شاعر : سید پوریا هاشمی


تعداد بازديد : 103
پنجشنبه 21 آذر 1392 ساعت: 10:09
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف