نفس نفس زدن من به عشق کرببلاست تمام سال برایم چو روز عاشوراست اسیر دردم و بیمار ِگریه بهر حسین قسم به آن غم و غربت که دردل زهراست فقیرعشقم و

نفس نفس زدن من به عشق کرببلاست تمام سال برایم چو روز عاشوراست اسیر دردم و بیمار ِگریه بهر حسین قسم به آن غم و غربت که دردل زهراست فقیرعشقم و

نفس نفس زدن من به عشق کرببلاست تمام سال برایم چو روز عاشوراست اسیر دردم و بیمار ِگریه بهر حسین قسم به آن غم و غربت که دردل زهراست فقیرعشقم و

نفس نفس زدن من به عشق کرببلاست تمام سال برایم چو روز عاشوراست اسیر دردم و بیمار ِگریه بهر حسین قسم به آن غم و غربت که دردل زهراست فقیرعشقم و

نفس نفس زدن من به عشق کرببلاست تمام سال برایم چو روز عاشوراست اسیر دردم و بیمار ِگریه بهر حسین قسم به آن غم و غربت که دردل زهراست فقیرعشقم و
نفس نفس زدن من به عشق کرببلاست تمام سال برایم چو روز عاشوراست اسیر دردم و بیمار ِگریه بهر حسین قسم به آن غم و غربت که دردل زهراست فقیرعشقم و
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
نفس نفس زدن من به عشق کرببلاست تمام سال برایم چو روز عاشوراست اسیر دردم و بیمار ِگریه بهر حسین قسم به آن غم و غربت که دردل زهراست فقیرعشقم و

نفس نفس زدن من به عشق کرببلاست

 

تمام سال برایم چو روز عاشوراست

 

اسیر دردم و بیمار ِگریه بهر حسین

 

قسم به آن غم و غربت که دردل زهراست

 

فقیرعشقم و درکوی عشق سرگردان

 

تمام مکنت و دارایی ام دلی شیداست

 

اگرچه غم شده دردآشنای هردم من

 

خوشم که دمبدم،عمرم عجین به اشک عزاست

 

به آب کوثر وزمزم مرانیازی نیست

 

فرات اشک دو چشمم زلال آب بقاست

 

به چارگوشه قلبم نوشته اند به خون

 

حیات و زندگی بی حسین بی معناست

 

چه غم اگرکه ندیدم حریم دلبررا

 

که قبر اصلی او فی قلوب من والاست

 

به زیرخاک هم احرام بسته میگویم

 

که این مزار نشانی زعاشقی رسواست

 

من از کشاکش محشرنمی هراسم ...نه

 

اگر بگویدحسین این غلام هم باماست

شاعر: رضا دين پرور

 


تعداد بازديد : 128
یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت: 9:53
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف