کاشکی آمده بودی و زمين سرد نبود اين همه روی زمين آدم نامرد نبود خسته ام! مهدی من! حال مرا می فهمی؟ حال من را که نصيبم به جز از درد نبود تو بهار

کاشکی آمده بودی و زمين سرد نبود اين همه روی زمين آدم نامرد نبود خسته ام! مهدی من! حال مرا می فهمی؟ حال من را که نصيبم به جز از درد نبود تو بهار

کاشکی آمده بودی و زمين سرد نبود اين همه روی زمين آدم نامرد نبود خسته ام! مهدی من! حال مرا می فهمی؟ حال من را که نصيبم به جز از درد نبود تو بهار

کاشکی آمده بودی و زمين سرد نبود اين همه روی زمين آدم نامرد نبود خسته ام! مهدی من! حال مرا می فهمی؟ حال من را که نصيبم به جز از درد نبود تو بهار

کاشکی آمده بودی و زمين سرد نبود اين همه روی زمين آدم نامرد نبود خسته ام! مهدی من! حال مرا می فهمی؟ حال من را که نصيبم به جز از درد نبود تو بهار
کاشکی آمده بودی و زمين سرد نبود اين همه روی زمين آدم نامرد نبود خسته ام! مهدی من! حال مرا می فهمی؟ حال من را که نصيبم به جز از درد نبود تو بهار
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کاشکی آمده بودی و زمين سرد نبود اين همه روی زمين آدم نامرد نبود خسته ام! مهدی من! حال مرا می فهمی؟ حال من را که نصيبم به جز از درد نبود تو بهار

کاشکی آمده بودی و زمين سرد نبود

 

اين همه روی زمين آدم نامرد نبود

 

خسته ام! مهدی من! حال مرا می فهمی؟

 

حال من را که نصيبم به جز از درد نبود

 

تو بهاری و اگر آمده بودی، گل ها -

 

دلشان منتظر حادثه ای زرد نبود

 

تو اگر آمده بودی همه انسان بوديم

 

نفسمان اين همه هرجايی و ولگرد نبود

 

هيچ کس اهل ريا کاری و تزوير و فريب

 

هيچ کس مدّعی آن چه نمی کرد نبود

 

ندبه ها و فرج و العجل و عهد... چه سود؟

 

کاش اين شهر پر از آدم بی درد نبود

 

 

 

وحيده افضلی


تعداد بازديد : 343
جمعه 19 مهر 1392 ساعت: 12:56
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف