اشعار امام موسی کاظم (ع) - وحیده افضلی ابتدا چشمان خود را رو به چشمم باز کن بعد از آن با چشم هایت

اشعار امام موسی کاظم (ع) - وحیده افضلی ابتدا چشمان خود را رو به چشمم باز کن بعد از آن با چشم هایت

اشعار امام موسی کاظم (ع) - وحیده افضلی ابتدا چشمان خود را رو به چشمم باز کن بعد از آن با چشم هایت

اشعار امام موسی کاظم (ع) - وحیده افضلی ابتدا چشمان خود را رو به چشمم باز کن بعد از آن با چشم هایت

اشعار امام موسی کاظم (ع) - وحیده افضلی ابتدا چشمان خود را رو به چشمم باز کن بعد از آن با چشم هایت
اشعار امام موسی کاظم (ع) - وحیده افضلی ابتدا چشمان خود را رو به چشمم باز کن بعد از آن با چشم هایت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار امام موسی کاظم (ع) - وحیده افضلی ابتدا چشمان خود را رو به چشمم باز کن بعد از آن با چشم هایت

ابتدا چشمان خود را رو به چشمم باز کن
بعد از آن با چشم هایت دلبری آغاز کن

آه ای موسی ترین! پیغمبرا! عالی مقام!
دست خود را در گریبانت ببر اعجاز کن

من گناهی کرده ام! رقصیده ام ساغر به دست
دست و پا گم کرده بودم پیش تو! اغماض کن...

بال هایت سبزتر از گنبد خضرایی ات
سبز گنبد! بال بگشا تا دلم پرواز کن

ای قمر! زیبا بشر، خورشید! شمس مستمر!
ای شکر اندر شکر کمتر برایم ناز کن

شهد شیرین! کوکب دین! گریه هایت را بخوان
خنده هایت را سپس لفافه ی الفاظ کن...

بغض ها دارم ولی اشکم نمی آید چرا؟
سوره ای مکّی بخوان و بغض من را باز کن
***وحیده افضلی***

 


تعداد بازديد : 111
پنجشنبه 25 خرداد 1391 ساعت: 8:56
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف