چون ابر نو بهاران ، رفتم خدا نگهدار نالان و اشک ریزان رفتم خدا نگهدار چون گنج در خرابه ، ماندی غریب و تنها ای دخت شاه خوبان ، رفتم خدا نگهدار

چون ابر نو بهاران ، رفتم خدا نگهدار نالان و اشک ریزان رفتم خدا نگهدار چون گنج در خرابه ، ماندی غریب و تنها ای دخت شاه خوبان ، رفتم خدا نگهدار

چون ابر نو بهاران ، رفتم خدا نگهدار نالان و اشک ریزان رفتم خدا نگهدار چون گنج در خرابه ، ماندی غریب و تنها ای دخت شاه خوبان ، رفتم خدا نگهدار

چون ابر نو بهاران ، رفتم خدا نگهدار نالان و اشک ریزان رفتم خدا نگهدار چون گنج در خرابه ، ماندی غریب و تنها ای دخت شاه خوبان ، رفتم خدا نگهدار

چون ابر نو بهاران ، رفتم خدا نگهدار نالان و اشک ریزان رفتم خدا نگهدار چون گنج در خرابه ، ماندی غریب و تنها ای دخت شاه خوبان ، رفتم خدا نگهدار
چون ابر نو بهاران ، رفتم خدا نگهدار نالان و اشک ریزان رفتم خدا نگهدار چون گنج در خرابه ، ماندی غریب و تنها ای دخت شاه خوبان ، رفتم خدا نگهدار
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
چون ابر نو بهاران ، رفتم خدا نگهدار نالان و اشک ریزان رفتم خدا نگهدار چون گنج در خرابه ، ماندی غریب و تنها ای دخت شاه خوبان ، رفتم خدا نگهدار

چون ابر نو بهاران ، رفتم خدا نگهدار

نالان و اشک ریزان رفتم خدا نگهدار

چون گنج در خرابه ، ماندی غریب و تنها

ای دخت شاه خوبان ، رفتم خدا نگهدار

هجران چه مشکل اینجاست ، من می روم ، دل اینجاست

    ای عمه ات به قربان ، رفتم خدا نگهدار

چون می روم به اجبار اکنون ز پیشت ای گل

تا رفته ام پشیمان ، رفتم خدا نگهدار

در پیش دیده ی من جایت همیشه خالیست

گیرم چنان و پنهان رفتم خدا نگهدار

شیرین زبانیت را کی می کنم فراموش

ای مرغک خوش الحان رفتم خدا نگهدار

بار سفر چون بستم ، با یاد تو نشستم

همراه  رنج حران ، رفتم خدا نگهدار

باشد حسان اشکت چون می رود مسافر

گویم به وقت هجران رفتم خدا نگهدار


تعداد بازديد : 823
جمعه 29 شهریور 1392 ساعت: 13:18
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف