حال من بي تو خراب است کجايي آقا نقش من بي تو برآب است کجايي آقا عمر بيهوده من بي تو چه ارزد تو بگو

حال من بي تو خراب است کجايي آقا نقش من بي تو برآب است کجايي آقا عمر بيهوده من بي تو چه ارزد تو بگو

حال من بي تو خراب است کجايي آقا نقش من بي تو برآب است کجايي آقا عمر بيهوده من بي تو چه ارزد تو بگو

حال من بي تو خراب است کجايي آقا نقش من بي تو برآب است کجايي آقا عمر بيهوده من بي تو چه ارزد تو بگو

حال من بي تو خراب است کجايي آقا نقش من بي تو برآب است کجايي آقا عمر بيهوده من بي تو چه ارزد تو بگو
حال من بي تو خراب است کجايي آقا نقش من بي تو برآب است کجايي آقا عمر بيهوده من بي تو چه ارزد تو بگو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حال من بي تو خراب است کجايي آقا نقش من بي تو برآب است کجايي آقا عمر بيهوده من بي تو چه ارزد تو بگو

حال من بي تو خراب است کجايي آقا

نقش من بي تو برآب است کجايي آقا

عمر بيهوده من بي تو چه ارزد تو بگو

زندگي بي تو سراب است کجايي آقا

دل غمگين مرا کي تو عنايت بکني

منتظر بهر جواب است کجايي آقا

تا که از در برسي رخ بنمايي تو به من

دل من در تب و تاب است کجايي آقا

از غم دوري تو هر نفس اي راحت جان

گريه بي حد و حساب است کجايي آقا

داستان غم هجران تو اي يوسف من

قدر يک کهنه کتاب است کجايي آقا

چه شود گر نظري بر من بيچاره کني

يک نظر بر تو صواب است کجايي آقا


تعداد بازديد : 221
جمعه 11 مرداد 1392 ساعت: 21:17
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف