دلم افتاده می دانم که خيلی زود می آئی کجا يا کی نمي دانم خلاصه زود می آئی برای بستن زخم قناری ها ش

دلم افتاده می دانم که خيلی زود می آئی کجا يا کی نمي دانم خلاصه زود می آئی برای بستن زخم قناری ها ش

دلم افتاده می دانم که خيلی زود می آئی کجا يا کی نمي دانم خلاصه زود می آئی برای بستن زخم قناری ها ش

دلم افتاده می دانم که خيلی زود می آئی کجا يا کی نمي دانم خلاصه زود می آئی برای بستن زخم قناری ها ش

دلم افتاده می دانم که خيلی زود می آئی کجا يا کی نمي دانم خلاصه زود می آئی برای بستن زخم قناری ها ش
دلم افتاده می دانم که خيلی زود می آئی کجا يا کی نمي دانم خلاصه زود می آئی برای بستن زخم قناری ها ش
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دلم افتاده می دانم که خيلی زود می آئی کجا يا کی نمي دانم خلاصه زود می آئی برای بستن زخم قناری ها ش

دلم افتاده می دانم که خيلی زود می آئی

 

کجا يا کی نمي دانم خلاصه زود می آئی

 

برای بستن زخم قناری ها شده ، حتی

 

واز دنيا اگر يک لحظه باقی بود می آئی

 

دل من هرچه مي گردد درونش گم شده چيزی

 

وتو حتما برای رفع اين کمبود می آئی

 

سحر،دل خسته از اين انتظار سرد وطولانی

 

کسی آهسته زيرگوش من فرمود : می آئی

 

اگر دستی بخشکاند تمام نيل نيلی را

 

تو با صندوق چوبی از فراز رود می آئی

 

به دنبالت ورق خواهم زد اين تقويم خالی را

 

دلم افتاده می دانم که خيلی زود می آئی

 

 

 

جبار نوروزی

 


تعداد بازديد : 43
جمعه 11 مرداد 1392 ساعت: 15:26
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف