شر‌منده ی ‌لطف ‌بی‌کر‌ا‌نت ‌هستم شر‌مند‌ه ‌تر‌ین بندگانت ‌هستم «یا ‌ر‌ب اَنا ‌سَائِل ‌ا‌لَّذِ‌ی اَ

شر‌منده ی ‌لطف ‌بی‌کر‌ا‌نت ‌هستم شر‌مند‌ه ‌تر‌ین بندگانت ‌هستم «یا ‌ر‌ب اَنا ‌سَائِل ‌ا‌لَّذِ‌ی اَ

شر‌منده ی ‌لطف ‌بی‌کر‌ا‌نت ‌هستم شر‌مند‌ه ‌تر‌ین بندگانت ‌هستم «یا ‌ر‌ب اَنا ‌سَائِل ‌ا‌لَّذِ‌ی اَ

شر‌منده ی ‌لطف ‌بی‌کر‌ا‌نت ‌هستم شر‌مند‌ه ‌تر‌ین بندگانت ‌هستم «یا ‌ر‌ب اَنا ‌سَائِل ‌ا‌لَّذِ‌ی اَ

شر‌منده ی ‌لطف ‌بی‌کر‌ا‌نت ‌هستم شر‌مند‌ه ‌تر‌ین بندگانت ‌هستم «یا ‌ر‌ب اَنا ‌سَائِل ‌ا‌لَّذِ‌ی اَ
شر‌منده ی ‌لطف ‌بی‌کر‌ا‌نت ‌هستم شر‌مند‌ه ‌تر‌ین بندگانت ‌هستم «یا ‌ر‌ب اَنا ‌سَائِل ‌ا‌لَّذِ‌ی اَ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
شر‌منده ی ‌لطف ‌بی‌کر‌ا‌نت ‌هستم شر‌مند‌ه ‌تر‌ین بندگانت ‌هستم «یا ‌ر‌ب اَنا ‌سَائِل ‌ا‌لَّذِ‌ی اَ

مناجات با خدا


شر‌منده ی ‌لطف ‌بی‌کر‌ا‌نت ‌هستم

شر‌مند‌ه ‌تر‌ین بندگانت ‌هستم

«یا ‌ر‌ب اَنا ‌سَائِل ‌ا‌لَّذِ‌ی اَعطَیتَه»

عمر‌یست ‌د‌خیل ‌آستانت ‌هستم




تعداد بازديد : 199
جمعه 21 تیر 1392 ساعت: 12:46
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف