آن عشق که دیده گریه آموخت ازو\" دل در غم او نشست و جان سوخت ازو\" امروز نگاه کن که جان و دل من\" جز یاد

آن عشق که دیده گریه آموخت ازو\" دل در غم او نشست و جان سوخت ازو\" امروز نگاه کن که جان و دل من\" جز یاد

آن عشق که دیده گریه آموخت ازو\" دل در غم او نشست و جان سوخت ازو\" امروز نگاه کن که جان و دل من\" جز یاد

آن عشق که دیده گریه آموخت ازو\" دل در غم او نشست و جان سوخت ازو\" امروز نگاه کن که جان و دل من\" جز یاد

آن عشق که دیده گریه آموخت ازو\" دل در غم او نشست و جان سوخت ازو\" امروز نگاه کن که جان و دل من\" جز یاد
آن عشق که دیده گریه آموخت ازو\" دل در غم او نشست و جان سوخت ازو\" امروز نگاه کن که جان و دل من\" جز یاد
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
آن عشق که دیده گریه آموخت ازو" دل در غم او نشست و جان سوخت ازو" امروز نگاه کن که جان و دل من" جز یاد

آن عشق که دیده گریه آموخت ازو"
دل در غم او نشست و جان سوخت ازو"
امروز نگاه کن که جان و دل من"
جز یادی و حسرتی چه اندوخت ازو"


تعداد بازديد : 129
دوشنبه 03 تیر 1392 ساعت: 11:21
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف