شعر مدح امام رضا (ع) _ حسین قربانچه همین که با خودم گذشته را مرور می کنم از اینکه مشهد آمدم حس غ

شعر مدح امام رضا (ع) _ حسین قربانچه همین که با خودم گذشته را مرور می کنم از اینکه مشهد آمدم حس غ

شعر مدح امام رضا (ع) _ حسین قربانچه همین که با خودم گذشته را مرور می کنم از اینکه مشهد آمدم حس غ

شعر مدح امام رضا (ع) _ حسین قربانچه همین که با خودم گذشته را مرور می کنم از اینکه مشهد آمدم حس غ

شعر مدح امام رضا (ع) _ حسین قربانچه همین که با خودم گذشته را مرور می کنم از اینکه مشهد آمدم حس غ
شعر مدح امام رضا (ع) _ حسین قربانچه همین که با خودم گذشته را مرور می کنم از اینکه مشهد آمدم حس غ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
شعر مدح امام رضا (ع) _ حسین قربانچه همین که با خودم گذشته را مرور می کنم از اینکه مشهد آمدم حس غ

همین که با خودم گذشته را مرور می کنم 

از اینکه مشهد آمدم حس غرور می کنم

اگر  چه غرق آتشم ولی به درد می خورم 

برای مشعل حرم شراره جور می کنم

راه درازی آمدم به سینه دست رد نزن

از این به بعد به جز تو را ز سینه دور می کنم

بال پریدنی بده سپس ببین که هر سحر 

کبوترانه از دل حرم عبور می کنم

طلعت بی کران تویی ، ظلمت بی کران منم

کنارت این خرابه را محفل نور می کنم

به روی من نزد کسی چه کاره ام چه کرده ام

کنار تو شبیه انبیا ظهور می کنم

تو آروزی خلوت قبر منی و شب به شب

به خاطر تو خویش را زنده به گور می کنم

سنگدلم ولی به لطف چشم تو نشسته ام 

خشت به خشت صحن را سنگ صبور می کنم

شبی به صید من بیا دام بیافکن و ببین 

چگونه مثل آهوان میل به تور می کنم

کنج حرم که می روم یاد حسین می کنم 

مصیبت سر به نیزه را مرور می کنم 

نان غذای حضرت تو را که میل می کنم

یاد مصیبت سر و کنج تنور می کنم


تعداد بازديد : 141
دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت: 11:14
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف