حضرت قاسم ع

حضرت قاسم ع

حضرت قاسم ع

حضرت قاسم ع

حضرت قاسم ع
حضرت قاسم ع
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حضرت قاسم ع

قاسم بن الحسن(ع)

 

ای حسن صورت من وه که چه زیباشده ای

آبروی علی و حضرت زهرا شده ای

مَلَک آمد به زمین خاک رهت بر دارد

رونق نون و قلم، کوثر و طه شده ای

کوه بشکافت ز گلبانگ انا بنُ الحسنت

مَثَلِ هیبت طوفانی مولا شده ای

پیکرت زیر سم اسب صدا کرد حسن

گوییا هم نفس کوچه و بابا شده ای

ای بلندای قدت روشنی دیده من

چه سرت آمده کین سان به برم تا شده ای

چشم های علوی صولت تو خیره شده

من تماشایی و تو گرم تماشا شده ای

خواستی تا که بگویی پسر من هستی

علی اکبر شده ای ارباً اربا شده ای

قد کشیدی گل مولا گل بابا گل من

بگمانم به برِ مادر ما پا شده ای


تعداد بازديد : 209
پنجشنبه 24 آذر 1390 ساعت: 6:22
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف