امام حسین - شهادت

امام حسین - شهادت

امام حسین - شهادت

امام حسین - شهادت

امام حسین - شهادت
امام حسین - شهادت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امام حسین - شهادت

یحیی نژاد سلامتی

امام حسین(ع)-اسارت

 

قلم به دست من از روضه ی تو آزرده است

و هم چنان دل من از غم تو پژمرده است

برای راحتی از اوج روضه ات گفتم:

که روضه های لهوفت سند نیاورده است

دوباره آب و هوای دلم پریشان شد

دوباره درد تو شعر مرا صدا کرده است

*

چرا که راس تو از بین این همه نیزه...؟

عجب حکایتی این نیزه دست و پا کرده است

خدا کند که بیایی، چرا که خفاشی

برای غارت معجر به پشت این پرده است

سر تو را که در آغوش می کشید گفت:

تمام حاجت من را خدا برآورده است

برای شادی عمه به پیش سر می گفت:

چرا که گریه کنانی مگر خدا مرده است؟

چرا که آیه ی نور، قطره هایی از خون شد؟

مگر که سنگ سیاهی به آن لبت خورده است

و مقطع غزل خسته ی من این باشد:

صدای مرد غریبی که پشت این پرده است...


تعداد بازديد : 181
چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت: 19:05
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف