بهترين فرم غزل هايم براي مادر است دفتر شعرم مزين از صفاي مادر است در قنوت هر نماز خود دعايم مي كند

بهترين فرم غزل هايم براي مادر است دفتر شعرم مزين از صفاي مادر است در قنوت هر نماز خود دعايم مي كند

بهترين فرم غزل هايم براي مادر است دفتر شعرم مزين از صفاي مادر است در قنوت هر نماز خود دعايم مي كند

بهترين فرم غزل هايم براي مادر است دفتر شعرم مزين از صفاي مادر است در قنوت هر نماز خود دعايم مي كند

بهترين فرم غزل هايم براي مادر است دفتر شعرم مزين از صفاي مادر است در قنوت هر نماز خود دعايم مي كند
بهترين فرم غزل هايم براي مادر است دفتر شعرم مزين از صفاي مادر است در قنوت هر نماز خود دعايم مي كند
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
بهترين فرم غزل هايم براي مادر است دفتر شعرم مزين از صفاي مادر است در قنوت هر نماز خود دعايم مي كند

بهترين فرم غزل هايم براي مادر است

دفتر شعرم مزين از صفاي مادر است

در قنوت هر نماز خود دعايم مي كند

هرچه دارم در دو عالم از دعاي مادر است

شأن او روز ازل ضرب المثل گرديده است

باخبر هستم كه جنت زير پاي مادر است 

نزد اهل بيت اهل بيت بايد ذبح كرد

بچه هايم نذر راه بچه هاي مادر است*

مادر اللهي نيم اما شعارم اين بود 

مي پرستم آن خدايي كه خداي مادر است

وعده ي حق است آخر از سلاطين مي شود

هركه در ساعات عمر خود گداي مادر است

هيچ داني " حيدر " و "مادر " چرا هم قافيه ست ؟؟

در لغت هم شاه مردان مبتلاي مادر است

"لا فتي الا علي لا سيف الا ذوالفقار"

فاطميون مطلع باشيد نواي مادر است

خانه اي كه مادري در آن نباشد خانه نيست

خانه اي خوب است كه در آن صداي مادر است

طبع شعر و ذوق و استحسان من از آن اوست

كار من هر روز و شب مدح و ثناي مادر است

گرچه فرزندي چموشم ليك دارم زمزمه

كل دارائي من يك جا فداي مادر است

در ازاي خط خطي هايم نمي گيرم صله

بهترين پاداش كار من رضاي مادر است

علیرضاخاکساری


تعداد بازديد : 191
دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 ساعت: 14:38
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف