حضرت زهرا(س)-بستر شهادت هرگز غمی اندازه ی غم های من نیست از بعد تو در این مدینه جای من نیست من ه

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت هرگز غمی اندازه ی غم های من نیست از بعد تو در این مدینه جای من نیست من ه

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت هرگز غمی اندازه ی غم های من نیست از بعد تو در این مدینه جای من نیست من ه

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت هرگز غمی اندازه ی غم های من نیست از بعد تو در این مدینه جای من نیست من ه

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت هرگز غمی اندازه ی غم های من نیست از بعد تو در این مدینه جای من نیست من ه
حضرت زهرا(س)-بستر شهادت هرگز غمی اندازه ی غم های من نیست از بعد تو در این مدینه جای من نیست من ه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حضرت زهرا(س)-بستر شهادت هرگز غمی اندازه ی غم های من نیست از بعد تو در این مدینه جای من نیست من ه

حضرت زهرا(س)-بستر شهادت

 

هرگز غمی اندازه ی غم های من نیست

از بعد تو در این مدینه جای من نیست

من همسرم را میشناسم، فاطمه نه...!

این صورت تو صورت زهرای من نیست

 


تعداد بازديد : 165
پنجشنبه 22 فروردین 1392 ساعت: 7:59
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف