دیشب من و دل به هم صفا می کردیم تا وقت سحر خدا خدا می کردیم با

دیشب من و دل به هم صفا می کردیم تا وقت سحر خدا خدا می کردیم با

دیشب من و دل به هم صفا می کردیم تا وقت سحر خدا خدا می کردیم با

دیشب من و دل به هم صفا می کردیم تا وقت سحر خدا خدا می کردیم با

دیشب من و دل به هم صفا می کردیم تا وقت سحر خدا خدا می کردیم با
دیشب من و دل به هم صفا می کردیم تا وقت سحر خدا خدا می کردیم با
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دیشب من و دل به هم صفا می کردیم تا وقت سحر خدا خدا می کردیم با

دیشب   من   و   دل   به  هم    صفا    می کردیم
تا     وقت        سحر    خدا     خدا    می کردیم
با      زمزمه ی          زیارت            عاشورا
در    اشک       سفر   به       کربلا   می کردیم


تعداد بازديد : 347
چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت: 22:32
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف