هر صبح و شام گریه کنم من برای تو برآن غروب پرغم کرب و بلای تو بر آن دمی که مثل مدینه شرر زدند

هر صبح و شام گریه کنم من برای تو برآن غروب پرغم کرب و بلای تو بر آن دمی که مثل مدینه شرر زدند

هر صبح و شام گریه کنم من برای تو برآن غروب پرغم کرب و بلای تو بر آن دمی که مثل مدینه شرر زدند

هر صبح و شام گریه کنم من برای تو برآن غروب پرغم کرب و بلای تو بر آن دمی که مثل مدینه شرر زدند

هر صبح و شام گریه کنم من برای تو برآن غروب پرغم کرب و بلای تو بر آن دمی که مثل مدینه شرر زدند
هر صبح و شام گریه کنم من برای تو برآن غروب پرغم کرب و بلای تو بر آن دمی که مثل مدینه شرر زدند
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
هر صبح و شام گریه کنم من برای تو برآن غروب پرغم کرب و بلای تو بر آن دمی که مثل مدینه شرر زدند

 هر صبح و شام گریه کنم من برای تو

برآن غروب پرغم کرب و بلای تو

 

بر آن دمی که مثل مدینه شرر زدند

بر گوشه های چادر و بر خیمه های تو

 

وقتی که چشم غارت دشمن به خیمه رفت

دیدم میان تیغ وسنان دست وپای تو

 

گریه کنم برای تنت زیر دست وپا

بر جسم پاره پاره و ازهم جدای تو

 

من را کشد اسارت زینب به سلسله

از کربلا به کوفه وشام بلای تو

 

گاهی بروی نیزه وگاهی دل تنور

آتش گرفته قلبم از این ماجرای تو

 

تنگ غروب و گودی گودال و قتلگاه

روضه گرفته حضرت زهرا برای تو

 

آن روضه ای که با لب تشنه بروی خاک

ظالم برید راًس تورا از قفای تو

 

                         شعر از: نوید طاهری


تعداد بازديد : 347
چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت: 7:06
نویسنده:
نظرات(2)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط مطلبی در تاریخ 1392/10/30 و 11:39 دقیقه ارسال شده است

مطلبی

شعر خوبی بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف