نذر ماه ِ چهره ی مجتبی خسته ام من! ...مکدرم ! آقا درد پیچیده در سرم ، آقا من چرا گیج می زنم امشب ت

نذر ماه ِ چهره ی مجتبی خسته ام من! ...مکدرم ! آقا درد پیچیده در سرم ، آقا من چرا گیج می زنم امشب ت

نذر ماه ِ چهره ی مجتبی خسته ام من! ...مکدرم ! آقا درد پیچیده در سرم ، آقا من چرا گیج می زنم امشب ت

نذر ماه ِ چهره ی مجتبی خسته ام من! ...مکدرم ! آقا درد پیچیده در سرم ، آقا من چرا گیج می زنم امشب ت

نذر ماه ِ چهره ی مجتبی خسته ام من! ...مکدرم ! آقا درد پیچیده در سرم ، آقا من چرا گیج می زنم امشب ت
نذر ماه ِ چهره ی مجتبی خسته ام من! ...مکدرم ! آقا درد پیچیده در سرم ، آقا من چرا گیج می زنم امشب ت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
نذر ماه ِ چهره ی مجتبی خسته ام من! ...مکدرم ! آقا درد پیچیده در سرم ، آقا من چرا گیج می زنم امشب ت
نذر ماه ِ چهره ی مجتبی

خسته ام من! ...مکدرم ! آقا
درد پیچیده در سرم ، آقا
من چرا گیج می زنم امشب
تو نداری چرا حرم ، آقا؟
بس که در من همیشه سینه زنی ست
با حسینیه ، خواهرم ، آقا!
ای کریمی که (یا کریمانه )
در هوای تو می پرم ، آقا!
در عزاخانه ات دل آوردم
جای آن اشک می برم آقا
بعد از آن روضه های سنگین ات
اتفاقا.....سبک ترم ، آقا
روی دوش خودم جهانی را
گریه در گریه می برم، آقا
شاعر چشمتان نبودم من........ ؟
وای ِ من...خاک بر سرم، آقا


تعداد بازديد : 115
چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت: 6:47
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف