چه روی ناز و قشنگی چه موی زیبایی تمام حاصل من گشته ایی تماشایی دلیر و مرد نبردی گل رشید حسن تو از

چه روی ناز و قشنگی چه موی زیبایی تمام حاصل من گشته ایی تماشایی دلیر و مرد نبردی گل رشید حسن تو از

چه روی ناز و قشنگی چه موی زیبایی تمام حاصل من گشته ایی تماشایی دلیر و مرد نبردی گل رشید حسن تو از

چه روی ناز و قشنگی چه موی زیبایی تمام حاصل من گشته ایی تماشایی دلیر و مرد نبردی گل رشید حسن تو از

چه روی ناز و قشنگی چه موی زیبایی تمام حاصل من گشته ایی تماشایی دلیر و مرد نبردی گل رشید حسن تو از
چه روی ناز و قشنگی چه موی زیبایی تمام حاصل من گشته ایی تماشایی دلیر و مرد نبردی گل رشید حسن تو از
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
چه روی ناز و قشنگی چه موی زیبایی تمام حاصل من گشته ایی تماشایی دلیر و مرد نبردی گل رشید حسن تو از

چه روی ناز و قشنگی چه موی زیبایی

تمام حاصل من گشته ایی تماشایی

دلیر و مرد نبردی گل رشید حسن

تو از تبار علـــی از تبار مـــولایی

و بعد اکبر لیلا ، تمام امیدم

تو بهترین هنر آموز درس سقایی

به جنگ که رفته ایی مردی شدی گل یاسم

چه هیبت علوی و چه قد رعنایی

شده امید دلم قد و قامتت مادر

به وقت رفتن و برگشتنت معمایی

تمام پیکر تو جای سم اسبان است

چقدر شبیه به دشت و شبیه صحرایی

تمام قد رشیدت مشبکی شده است

ضریح ناز و قشنگی برای بابایی

بزن بزن پر و بال ای یتیم مظلومم

بزن که تا دم دیگر کنار بابایی

کنار راس عموهای خود پریده ای و

کنار شمس و قمر ای ستاره غوغایی

 


تعداد بازديد : 181
جمعه 26 آبان 1391 ساعت: 8:09
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف