چقدر برتن تو پیرهن بزرگ شده؟! تن تو آب شده یاکفن بزرگ شده؟! چوشمع چشم تورادیده باخودم گفتم! چگونه

چقدر برتن تو پیرهن بزرگ شده؟! تن تو آب شده یاکفن بزرگ شده؟! چوشمع چشم تورادیده باخودم گفتم! چگونه

چقدر برتن تو پیرهن بزرگ شده؟! تن تو آب شده یاکفن بزرگ شده؟! چوشمع چشم تورادیده باخودم گفتم! چگونه

چقدر برتن تو پیرهن بزرگ شده؟! تن تو آب شده یاکفن بزرگ شده؟! چوشمع چشم تورادیده باخودم گفتم! چگونه

چقدر برتن تو پیرهن بزرگ شده؟! تن تو آب شده یاکفن بزرگ شده؟! چوشمع چشم تورادیده باخودم گفتم! چگونه
چقدر برتن تو پیرهن بزرگ شده؟! تن تو آب شده یاکفن بزرگ شده؟! چوشمع چشم تورادیده باخودم گفتم! چگونه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
چقدر برتن تو پیرهن بزرگ شده؟! تن تو آب شده یاکفن بزرگ شده؟! چوشمع چشم تورادیده باخودم گفتم! چگونه

چقدر برتن تو پیرهن بزرگ شده؟!

تن تو آب شده یاکفن بزرگ شده؟!

چوشمع چشم تورادیده باخودم گفتم!

چگونه شمع پس از سوختن بزرگ شده؟!

چگونه یک شبه موی حسن سفیدشده؟

چگونه یک شبه زهرا، حسن بزرگ شده؟!

شنیده ام که کنارت به سینه اش زده است

فدای اوبشوم سینه زن بزرگ شده

چقدر لاغروکوچک شده تنت اما

به حیرتم که کبودی تن بزرگ شده

بگو چکارکنم شانه برسرش نزنی

بس است یاس علی یاسمن بزرگ شده

درست بعدهمان روز امتحان زهرا

قضیه تو ودست بزن بزرگ شده

میان کوچه نبوده توراکمک بکند

ببین حسین تو بااین محن بزرگ شده

به کوچکی تن محسنت قسم زهرا

تو میروی وببین داغ من بزرگ شده

شاعر : مهدی نظری


تعداد بازديد : 164
سه شنبه 13 فروردین 1392 ساعت: 12:01
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف