مانند کبوتری رها کنج بقیع خو کرده دلم به گوشه ی دنج بقیع در شام شهادتِ رییس مذهب

مانند کبوتری رها کنج بقیع خو کرده دلم به گوشه ی دنج بقیع در شام شهادتِ رییس مذهب

مانند کبوتری رها کنج بقیع خو کرده دلم به گوشه ی دنج بقیع در شام شهادتِ رییس مذهب

مانند کبوتری رها کنج بقیع خو کرده دلم به گوشه ی دنج بقیع در شام شهادتِ رییس مذهب

مانند کبوتری رها کنج بقیع خو کرده دلم به گوشه ی دنج بقیع در شام شهادتِ رییس مذهب
مانند کبوتری رها کنج بقیع خو کرده دلم به گوشه ی دنج بقیع در شام شهادتِ رییس مذهب
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مانند کبوتری رها کنج بقیع خو کرده دلم به گوشه ی دنج بقیع در شام شهادتِ رییس مذهب

مانند کبوتری رها کنج بقیع
خو کرده دلم به گوشه ی دنج بقیع
در شام شهادتِ رییس مذهب
یک گنج، اضافه گشته بر گنج بقیع
............
شاگرد بدِ حضرت صادق(ع) هستم
شرمنده ی مکتب حقایق هستم
حتی اگر از قبر شما دور شوم
من باز همان عاشق سابق هستم
........
بی شمع و چراغست ولی نورانی
خشکیده تر از خاک ولی بارانی
با عشق تو این قاعده برعکس شود
از جمع نقیضین چرا حیرانی



تعداد بازديد : 117
شنبه 10 فروردین 1392 ساعت: 11:00
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف