افتادی و ازدست من کاری نمی آمد حتی کسی هم درپی یاری نمی آمد آنروز اگر توحامی م

افتادی و ازدست من کاری نمی آمد حتی کسی هم درپی یاری نمی آمد آنروز اگر توحامی م

افتادی و ازدست من کاری نمی آمد حتی کسی هم درپی یاری نمی آمد آنروز اگر توحامی م

افتادی و ازدست من کاری نمی آمد حتی کسی هم درپی یاری نمی آمد آنروز اگر توحامی م

افتادی و ازدست من کاری نمی آمد حتی کسی هم درپی یاری نمی آمد آنروز اگر توحامی م
افتادی و ازدست من کاری نمی آمد حتی کسی هم درپی یاری نمی آمد آنروز اگر توحامی م
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
افتادی و ازدست من کاری نمی آمد حتی کسی هم درپی یاری نمی آمد آنروز اگر توحامی م

 

افتادی و ازدست من کاری نمی آمد
حتی کسی هم درپی یاری نمی آمد

آنروز اگر توحامی مولا نمی بودی
بعدازشما قطعا علمداری نمی آمد

زهرا اگربودی و من هم در کنارتو
با نور تو بانوشب تاری نمی آمد

بعد از تو زانویم دگرطاقت نمی آرد
بر دوش من با بودنت باری نمی آمد

ای کاش می شد پشت در هرگز نمی رفتی
تا سوی پهلوی تو مسماری نمی آمد

آنروز اگر دستان من را باز می کردند
هرگز سراغ تو که بیماری نمی آمد

سنگینی داغت بروی شانه من گفت
روی سرت او بود آواری نمی آمد

زهرا خداحافظ ولی اینجا اگربودی
هرگزسراغ من گرفتاری نمی آمد

این ظلم رابا تو اگر اینسان نمی کردند
تاآخر دنیا عزاداری نمی آمد

سروده ی مهدی نظری



تعداد بازديد : 129
دوشنبه 05 فروردین 1392 ساعت: 23:56
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف