از داغ ماتمت شده اين دل فدايتان خواب و خيال من شده صحن و سرايتان با هيئت شما دل من آشنا ش

از داغ ماتمت شده اين دل فدايتان خواب و خيال من شده صحن و سرايتان با هيئت شما دل من آشنا ش

از داغ ماتمت شده اين دل فدايتان خواب و خيال من شده صحن و سرايتان با هيئت شما دل من آشنا ش

از داغ ماتمت شده اين دل فدايتان خواب و خيال من شده صحن و سرايتان با هيئت شما دل من آشنا ش

از داغ ماتمت شده اين دل فدايتان خواب و خيال من شده صحن و سرايتان با هيئت شما دل من آشنا ش
از داغ ماتمت شده اين دل فدايتان خواب و خيال من شده صحن و سرايتان با هيئت شما دل من آشنا ش
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
از داغ ماتمت شده اين دل فدايتان خواب و خيال من شده صحن و سرايتان با هيئت شما دل من آشنا ش

 

از داغ ماتمت شده اين دل فدايتان

خواب و خيال من شده صحن و سرايتان



با هيئت شما دل من آشنا شده

خواهم كه جان دهم دم هيئت برايتان



روزي گريه را خودتان هديه مي دهيد

آقا تصدّقي كه رسيده گدايتان



آمد محرّمت و دوباره دلم گرفت

آقا ز محتشم بشنيدم صدايتان



« باز اين چه شورش است كه در خلق عالم است؟ »

باز اين چه نوحه ايست كه سوزد هُمايتان



خورشيد سر بريده بيا هيئت دلم

تا اين دلم شود حرم كربلايتان



اكسير چشم من شده خاك قدوم تو

چشمم شود كه بوسه بگيرد ز پايتان؟؟؟...



...اينك براي شاعر بيتت دعا نما

تا نوكري كند به بهاي دعايتان



تعداد بازديد : 127
یکشنبه 04 فروردین 1392 ساعت: 6:34
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف