شعر مدح امام حسین (ع) _ حسن کردی چشم من در شبِ باراني ها پر شد از شور غزل خواني ها لبِ پابوسي ام

شعر مدح امام حسین (ع) _ حسن کردی چشم من در شبِ باراني ها پر شد از شور غزل خواني ها لبِ پابوسي ام

شعر مدح امام حسین (ع) _ حسن کردی چشم من در شبِ باراني ها پر شد از شور غزل خواني ها لبِ پابوسي ام

شعر مدح امام حسین (ع) _ حسن کردی چشم من در شبِ باراني ها پر شد از شور غزل خواني ها لبِ پابوسي ام

شعر مدح امام حسین (ع) _ حسن کردی چشم من در شبِ باراني ها پر شد از شور غزل خواني ها لبِ پابوسي ام
شعر مدح امام حسین (ع) _ حسن کردی چشم من در شبِ باراني ها پر شد از شور غزل خواني ها لبِ پابوسي ام
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
شعر مدح امام حسین (ع) _ حسن کردی چشم من در شبِ باراني ها پر شد از شور غزل خواني ها لبِ پابوسي ام

چشم من در شبِ باراني ها

پر شد از شور غزل خواني ها

لبِ پابوسي ام از حسرت سوخت

منم و داغت و حيراني ها

مي چكد از نفسم اهِ فراق

شده ام بي تو چو زنداني ها

تو خودت نوري و اصل خورشيد

چه نيازت به چراغاني ها

پرده از روي ضريحت تا رفت

سهم ما گشته پريشاني ها

عرشيان در حرمت مبهوتند

از هنرمنديِ ايراني ها

كاش اين كهنه ضريحت مي شد

هديه بر قبر حسن...آني...ها


تعداد بازديد : 149
جمعه 18 اسفند 1391 ساعت: 5:50
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف