امام زمان(عج)-مناجات ای سفر کرده دلم همسفرت می باشد اشک من هدیه ی چشمان ترت می باشد باعث گرمی می

امام زمان(عج)-مناجات ای سفر کرده دلم همسفرت می باشد اشک من هدیه ی چشمان ترت می باشد باعث گرمی می

امام زمان(عج)-مناجات ای سفر کرده دلم همسفرت می باشد اشک من هدیه ی چشمان ترت می باشد باعث گرمی می

امام زمان(عج)-مناجات ای سفر کرده دلم همسفرت می باشد اشک من هدیه ی چشمان ترت می باشد باعث گرمی می

امام زمان(عج)-مناجات ای سفر کرده دلم همسفرت می باشد اشک من هدیه ی چشمان ترت می باشد باعث گرمی می
امام زمان(عج)-مناجات ای سفر کرده دلم همسفرت می باشد اشک من هدیه ی چشمان ترت می باشد باعث گرمی می
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امام زمان(عج)-مناجات ای سفر کرده دلم همسفرت می باشد اشک من هدیه ی چشمان ترت می باشد باعث گرمی می

امام زمان(عج)-مناجات

 

ای سفر کرده دلم همسفرت می باشد

اشک من هدیه ی چشمان ترت می باشد

باعث گرمی میخانه اگر گردیدم

اثر لطف و دعای سحرت می باشد

گرچه توفیق به مهمانی تو دارم من

کارهای بد من درد سرت می باشد

ماه امیدُ، مه ایمنی از شرِّ گناه

گلی از گلشن، پرِ بال و پرت می باشد

تو اباصالح و من عاصیم و بد نامم

هر که صالح شده گویا پسرت می باشد

گاه گاهی که دلم یاد تو باشد سوزد

این هم از سوزش زخم جگرت می باشد

ای گل نرگس و ای یوسف بادیه نشین

چشم زهرا به خدا منتظرت می باشد

 


تعداد بازديد : 175
جمعه 18 اسفند 1391 ساعت: 5:37
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف