خاطرم هست که از کودکیم تا حالا... در دلم ریشه دوانده غم دوری شما قطره آبم که سرازیر شدم از سر ک

خاطرم هست که از کودکیم تا حالا... در دلم ریشه دوانده غم دوری شما قطره آبم که سرازیر شدم از سر ک

خاطرم هست که از کودکیم تا حالا... در دلم ریشه دوانده غم دوری شما قطره آبم که سرازیر شدم از سر ک

خاطرم هست که از کودکیم تا حالا... در دلم ریشه دوانده غم دوری شما قطره آبم که سرازیر شدم از سر ک

خاطرم هست که از کودکیم تا حالا... در دلم ریشه دوانده غم دوری شما قطره آبم که سرازیر شدم از سر ک
خاطرم هست که از کودکیم تا حالا... در دلم ریشه دوانده غم دوری شما قطره آبم که سرازیر شدم از سر ک
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
خاطرم هست که از کودکیم تا حالا... در دلم ریشه دوانده غم دوری شما قطره آبم که سرازیر شدم از سر ک

خاطرم هست که از کودکیم تا حالا...

در دلم ریشه دوانده غم دوری شما

 

قطره آبم که سرازیر شدم از سر کوه

که مگر قبل بخــارم برسم بر دریــا

 

این مسلّم که تو هستی و همه میدانیم...

نکته ی مبهمش اینجاست، کجایی و کجا؟!

 

جمکران خاک بهشت است به یمن قدمت

بی سبب نیست دل آرام بگیرد آنجــا

 

عمــر من در گرو ثانیه ها میگـذرد

ساعتم ثانیه در ثانیه گوید که بیا

 

کاش این جمعه بیایی و غم از دل ببری

کاش این جمعه شود عید ظهورت مولا

 

 

شاعر:سعید رمضانی


تعداد بازديد : 219
شنبه 05 اسفند 1391 ساعت: 9:09
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط زهرا در تاریخ 1391/12/05 و 21:59 دقیقه ارسال شده است

زهرا

اشک هایم که سرازیر می شود دیری نمی پاید که قندیل می بندد عجیب سرد است هوای نبودنت آقا جان!
اللهم عجل فرجه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف