یا رضیع الصغیر گلویش تازه گل انداخته من میترسم صبر کن تا صدقه دور سرش گردانی مینشینم جلو

یا رضیع الصغیر گلویش تازه گل انداخته من میترسم صبر کن تا صدقه دور سرش گردانی مینشینم جلو

یا رضیع الصغیر گلویش تازه گل انداخته من میترسم صبر کن تا صدقه دور سرش گردانی مینشینم جلو

یا رضیع الصغیر گلویش تازه گل انداخته من میترسم صبر کن تا صدقه دور سرش گردانی مینشینم جلو

یا رضیع الصغیر گلویش تازه گل انداخته من میترسم صبر کن تا صدقه دور سرش گردانی مینشینم جلو
یا رضیع الصغیر گلویش تازه گل انداخته من میترسم صبر کن تا صدقه دور سرش گردانی مینشینم جلو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
یا رضیع الصغیر گلویش تازه گل انداخته من میترسم صبر کن تا صدقه دور سرش گردانی مینشینم جلو

 یا رضیع الصغیر

 

گلویش تازه گل انداخته من میترسم

صبر کن تا صدقه دور سرش گردانی

 

مینشینم جلوی خیمه برو حرفی نیست

لا اقل قول بده زود برش گردانی (ادامه دارد ...)

---------------------------------------------------------------------------------------

 

مینشینم جلوی خیمه برو حرفی نیست

لا اقل قول بده زود برش گردانی

 

برش از خیمه که لب هاش هوایی بخورد

برش از خیمه لب آب تنش گردانی

 

طفل من تا بغل توست خیالم راحت

نکند حرمله را با خبرش گردانی

***

این که خون لب او ریخته بر پیرهنت

همه تقصیر من و سینه ی بی شیر من است

 

(علي اكبر لطيفيان)


تعداد بازديد : 231
سه شنبه 24 بهمن 1391 ساعت: 15:33
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف