شام تاریک مرا نیست به جز تو سحری بی تو من ماندم و این غائله ی در به دری کاش می آمدی و فاصله ها کم

شام تاریک مرا نیست به جز تو سحری بی تو من ماندم و این غائله ی در به دری کاش می آمدی و فاصله ها کم

شام تاریک مرا نیست به جز تو سحری بی تو من ماندم و این غائله ی در به دری کاش می آمدی و فاصله ها کم

شام تاریک مرا نیست به جز تو سحری بی تو من ماندم و این غائله ی در به دری کاش می آمدی و فاصله ها کم

شام تاریک مرا نیست به جز تو سحری بی تو من ماندم و این غائله ی در به دری کاش می آمدی و فاصله ها کم
شام تاریک مرا نیست به جز تو سحری بی تو من ماندم و این غائله ی در به دری کاش می آمدی و فاصله ها کم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
شام تاریک مرا نیست به جز تو سحری بی تو من ماندم و این غائله ی در به دری کاش می آمدی و فاصله ها کم

شام تاریک مرا نیست به جز تو سحری

بی تو من ماندم و این غائله ی در به دری

کاش می آمدی و فاصله ها کم می شد

کاش می شد که بیایی و مرا هم ببری

روز و شب منتظرم تا زِ سفر برگردی

روز و شب رفت ولی از تو نیامد خبری

از همان روز که رفتی و حرم تنها شد

به خدا گشت نصیبم همه جا خون جگری

قاصدک گفت : که بابای من از ره آمد

ناگهان چشم من افتاد به طشتی و سری...

شب ویرانه ی من با سر تو روشن شد

تو به تاریکی این شام خرابه قمری

لب خونین تو بابا دل من را خون کرد

کاش بر حال دل خسته ی من پی نبری

هرکسی آمد و از پیکر تو چیزی برد..

سهم من از همه ی پیکر تو... مختصری

مثل خیمه دل من سوخت در آن عصر عطش

تونبودی که برایم کنی آنجا پدری

حاضرم تا که فقط با تو بیایم بابا

حاضری تا که تو هم مثل من امشب بپری

ناله ای نیست که از غصّه بنالَم ، عمّه

امشب از راه وفا کن تو حلالَم ، عمّه


تعداد بازديد : 253
شنبه 14 بهمن 1391 ساعت: 9:57
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف