پریده تا به کران های بی کران ، دل من نشسته در پسِ پرچین آسمان ، دل من به گوش عالم و آدم رسیده س

پریده تا به کران های بی کران ، دل من نشسته در پسِ پرچین آسمان ، دل من به گوش عالم و آدم رسیده س

پریده تا به کران های بی کران ، دل من نشسته در پسِ پرچین آسمان ، دل من به گوش عالم و آدم رسیده س

پریده تا به کران های بی کران ، دل من نشسته در پسِ پرچین آسمان ، دل من به گوش عالم و آدم رسیده س

پریده تا به کران های بی کران ، دل من نشسته در پسِ پرچین آسمان ، دل من به گوش عالم و آدم رسیده س
پریده تا به کران های بی کران ، دل من نشسته در پسِ پرچین آسمان ، دل من به گوش عالم و آدم رسیده س
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
پریده تا به کران های بی کران ، دل من نشسته در پسِ پرچین آسمان ، دل من به گوش عالم و آدم رسیده س

پریده تا به کران های بی کران ، دل من

نشسته در پسِ پرچین آسمان ، دل من

 

به گوش عالم و آدم رسیده سرّ نهان

که راز بین من و تو شده عیان ، دل من

 

در این زمانه تو را می زنند ... چوب حراج

میان کوچه و بازار و هر دکان ، دل من

 

همیشه خانه ی حق بوده ای ، ولی حالا

شدی تو ملعبه ی دست این و آن ... دل من

 

تویی که نام حسین ع را همیشه می بُردی

چرا نداری از آن لحظه ها نشان ؟؟ دل من

 

گناه پشت گناه ... کار هر شب و روزت

شکسته ای تو دل صاحب الزّمان عج ... دل من

 

دگر به یاد شهیدان دلت نمی گیرد

وَ می روی تو به بیراهه همچنان... دل من

 

بهانه ی حرم کربلا نمی گیری ...

دوباره فاصله افتاده بینتان؛ دل من ؟؟!!!

 

بیا و مثل گذشته کمی خدایی شو

کمی برای خودت مرثیه بخوان دل من

 

شبیه همّت و چمران ، شبیه آوینی

به پای حضرت زهرا س فقط بمان ، دل من

 

اسیر عشق حسین ع می شوی ... بگیری اگر

ز ِ دست مادر سادات ، لقمه نان ... دل من

 

هوای بغض میان کلام می مانَد...

حکایت دل من ناتمام می مانَد...


تعداد بازديد : 123
شنبه 14 بهمن 1391 ساعت: 9:53
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف