سید رضا موید-اربعین حسینی علیه السلام-نوحه/همراه با سبک همسفران کز سفر عشق رسیدند شاهد هفتاد

سید رضا موید-اربعین حسینی علیه السلام-نوحه/همراه با سبک همسفران کز سفر عشق رسیدند شاهد هفتاد

سید رضا موید-اربعین حسینی علیه السلام-نوحه/همراه با سبک همسفران کز سفر عشق رسیدند شاهد هفتاد

سید رضا موید-اربعین حسینی علیه السلام-نوحه/همراه با سبک همسفران کز سفر عشق رسیدند شاهد هفتاد

سید رضا موید-اربعین حسینی علیه السلام-نوحه/همراه با سبک همسفران کز سفر عشق رسیدند شاهد هفتاد
سید رضا موید-اربعین حسینی علیه السلام-نوحه/همراه با سبک همسفران کز سفر عشق رسیدند شاهد هفتاد
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سید رضا موید-اربعین حسینی علیه السلام-نوحه/همراه با سبک همسفران کز سفر عشق رسیدند شاهد هفتاد
  سید رضا موید-اربعین حسینی علیه السلام-نوحه/همراه با سبک

 

همسفران کز سفر عشق رسیدند

شاهد هفتاد و دو تن یار شهیدند

آمـــده از شــام، قافلۀ عشق

خوانده به هر گام، نافلۀ عشق

لعن الله من ظلمک یا حسین

قتـل الله من قتلک یا حسین

همسفـر بی سـر مـا خیز و نظر کن

با من و این همسفران عزم سفر کن

ای که غمت سوخت، حاصل زینب

همسخنــی کــن، بـــا دل زینب

لعن الله من ظلمک یا حسین

قتـل الله من قتلک یا حسین

ای که ز خاک تـو وزد بـوی مدینه

خیز و ببین بی تو روم سوی مدینه

ای گـل زینب گـلاب زهرا

بی تو چه گویم جواب زهرا

لعن الله من ظلمک یا حسین

قتـل الله من قتلک یا حسین

رفتم و جسمت به بر خاک نهادم

آمـدم و بوسـه به درگاه تو دادم

ای بـه ولایــت امــام زینب

به جسم و قبرت سلام زینب

لعن الله من ظلمک یا حسین

قتـل الله من قتلک یا حسین

خاطری افسرده و ماتم زده دارم

سینه‌ای از داغ تـو آتشکده دارم

خار مغیلان رفته به پایم

داغ رقیّـه مانــده بـرایم

لعن الله من ظلمک یا حسین

قتـل الله من قتلک یا حسین

آمدم از گوشــۀ ویرانــه حسین جان

رفته ز دستم دُر یک‌دانه حسین جان

فرق شکسته بود نشانم

داغ رقیّـه شعلـه جانم

لعن الله من ظلمک یا حسین

قتـل الله من قتلک یا حسین

من که ز داغت همه جا ناله کشیدم

نغمــۀ قــرآن تــو از نیـزه شنیدم

شاهد حالم قلـب کبـاب است

هدیۀ زینب اشک رباب است

لعن الله من ظلمک یا حسین

قتـل الله من قتلک یا حسین

کاخ ستم را به عزای تو نشاندم

کوفه ز داغـت، کرب و بلا شد

روز ستمگــر، شــام عـزا شد

لعن الله من ظلمک یا حسین

قتـل الله من قتلک یا حسین

من که به صبرم کمـر ظلم شکستم

دست ستم، بند ستم بست به دستم

داغ غـم تــو مــونس مـا بود

جوشش خونت در همه جا بود

لعن الله من ظلمک یا حسین

قتـل الله من قتلک یا حسین

ضربت چوب و لب خونین تو دیدم

از غـم این حادثه من جامه دریدم

پاسخ قرآن چوب جفا شد

حق رسالت عجب ادا شد

لعن الله من ظلمک یا حسین

قتـل الله من قتلک یا حسین

دریافت سبک 


تعداد بازديد : 433
چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت: 1:48
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف