ولی الله کلامی زنجانی حضرت رقیه(س)-مدح و شهادت من به یزید چیره ام کو به هنر نظیره ام جلوه ای صبح

ولی الله کلامی زنجانی حضرت رقیه(س)-مدح و شهادت من به یزید چیره ام کو به هنر نظیره ام جلوه ای صبح

ولی الله کلامی زنجانی حضرت رقیه(س)-مدح و شهادت من به یزید چیره ام کو به هنر نظیره ام جلوه ای صبح

ولی الله کلامی زنجانی حضرت رقیه(س)-مدح و شهادت من به یزید چیره ام کو به هنر نظیره ام جلوه ای صبح

ولی الله کلامی زنجانی حضرت رقیه(س)-مدح و شهادت من به یزید چیره ام کو به هنر نظیره ام جلوه ای صبح
ولی الله کلامی زنجانی حضرت رقیه(س)-مدح و شهادت من به یزید چیره ام کو به هنر نظیره ام جلوه ای صبح
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ولی الله کلامی زنجانی حضرت رقیه(س)-مدح و شهادت من به یزید چیره ام کو به هنر نظیره ام جلوه ای صبح

حضرت رقیه(س)-مدح و شهادت

 

من به یزید چیره ام کو به هنر نظیره ام

جلوه ای صبح روشنم کوکب شام تیره ام

قبر مطهرم هنوز عطر بقیع می دهد

من گل یاس زینبم فاطمۀ صغیره ام


تعداد بازديد : 253
دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت: 15:26
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف